Logros
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mag je dat voedingsschema en trainingsschema ook posten of is dat niet toegestaan? Ben benieuwd! Waar wordt de flex cup altijd gehouden, want met meerdere dbb'ers op het podium wil ik best even komen kijken!

Succes met de deadlifts! Ik zit ook rond hetzelfde gewicht qua 1RM maar ben wat hoger begonnen. Misschien schakel ik dat nog wat naar beneden want om te beginnen met 10+ repouts is wel lekker merk ik.

Kijk, Dat heet motivatie! Vandaag al zin hebben in de benentraining van maandag!
Succes alvast Koek, maar geniet eerst even van je weekend!![]()

ziet er weer goed uit koekie....ja die lichtere gewichten is toch moeilijker te bereken he![]()

Is er een reden dat je geen MP doet, maar een variant erop?
(overigens vind ik die neck MP wel een lekkere oefening. Heb jij hem wel eens gedaan?lekker gewerkt weer kerel, snelle trainingen altijd!
hahahah eigenwijs dat ik ben.Kijk, Dat heet motivatie! Vandaag al zin hebben in de benentraining van maandag!
Succes alvast Koek, maar geniet eerst even van je weekend!![]()

wait whutjij pakte toch veel zwaardere gewichten?
Toch lekkere training neergezet!

ik kijk ook altijd uit naar de training van maandag![]()
Dan train je biceps? 
Ziet er goed uit Koekie. je hebt je horrortraining van vrijdagook nog overleefd. Vindt het wel knap die hoge rep-outs van je.
![]()