- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
nee hoor ik deadlift meer en squat waarschijnlijk ook meer op powerlifting diepte

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar hij is sterker en droger dan jij---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ---------- Maar hoe kan dat als je geen spiermassa kan winnen tijdens een cut? Dat zeg jij toch altijd?
Niet tijdens een cut met een deficit van 500-800 kcal nee. Dit kan wel als je beginner bent, maar als gevorderde niet nee.
dus laten we zeggen dat je eet wat je wil op een dag , vettige kebab, 2frisdranken,.. en dan bij het avondeten 1bord in plaats van de 2borden die je eet, val je dan wel af? klinkt eigenlijk niet logisch maar ik vraag het maar gewoon even
(dus -400kcal van 1bord laten we maar zeggen)
Eric Helms en Greg Nuckols disagree. http://www.youtube.com/watch?v=IvcqQB43390
Ja als je maar veel minder / te weinig gaat eten dan zal je net als elke andere huisvrouw gewoon afvallen. Dus iets lichter worden. Je wordt dan een lichtere vetbol zeg maar. Als je geluk hebt verlies je nog een klein beetje vet bij het afvallen.

Ben de laatste tijd wel maltodextrine aan het nemen tijdens trainen tijdens cut. Lijkt alsof het bij de eerste kg's in de cut niet uitmaakt maar als je wedstrijddroog wilt worden gaat dat hem volgens mij ook niet worden.
.
kan er niet eens een keer een mod aangesteld worden die ingrijpt als beginners weer zulke ongelofelijke keiharde wetenschappelijk aan te tonen onzin voorgeschoteld krijgen![]()
Dat is Omar Isuf, geeft verder niet. Je haalt ook wel iets aan dat niet echt relevant is. Adon1s zegt dat ik geen resultaten behaal en ik claim van wel. Dat is dacht dat je met 500-800 kcal tekort geen massa kon aanzetten, heeft er weinig mee te maken.
Omar zegt nog, dat je niet in een te groot deficit moet zitten. Hoe groter je deficit, hoe groter de kans op spiermassa verlies. Het verschilt per persoon hoe snel je spiermassa en kracht zult verliezen.
dat is toch echt greg nuckols... Of zie jij die dikz*k niet zitten links op de casting couch die uitlegt geeft over het desbetreffende onderzoek?dat is toch echt greg nuckols... Of zie jij die dikz*k niet zitten links op de casting couch die uitlegt geeft over het desbetreffende onderzoek? En inderdaad, er zijn variabelen die beinvloeden wat mogelijk is en wat niet. Dat zeg ik net. Dat is juist mijn kritiek op jou dat jij daar in jouw beweringen zelden tot nooit rekening mee houdt.
Betekent dat jij er als 1 van de eersten af zou vliegen.

touche, misleidend maar correct.
Filmpjes waarin Helms beweert dat je gains kan maken tijdens een cut heb ik je al eerder gegeven maar zal ze nog eens opzoeken en hier posten.
Eric Helms:
http://www.youtube.com/watch?v=ud7CnPJcK6U
http://www.youtube.com/watch?v=hlfsM45VQPU

Brinta/havermout bij ontbijt kan imo wel. Een schema moet ook leefbaar zijn. Als je iets hebt waaraan je je onmogelijk kan houden is het ook geen goed schema. Hij moet leefbaar en effectief zijn. Vloeibaar voer (melk) wordt relatief snel opgenomen en is daarom niet geschikt voor cut. Kaas sowieso niet vanwege slechte vetten. Als je vet wilt lozen zou ik ook wat visolie caps erbij nemen. Rundvlees en ei is imo niets mis mee. De voeding die je sportarts genoemd heeft zou ik inderdaad mijden, zelfs de pasta liever niet en over het algemeen rijst voor je koolhydraten. Vind dit nogal bullshit. Slechte voeding eten = minder vet verliezen = klote omdat je nog langer niet vooruit gaat in spiermassa (je kan steeds korter bulken omdat je systematisch minder vet verliest). Nogal een slechte tactiek dus.
Ja als je maar veel minder / te weinig gaat eten dan zal je net als elke andere huisvrouw gewoon afvallen. Dus iets lichter worden. Je wordt dan een lichtere vetbol zeg maar. Als je geluk hebt verlies je nog een klein beetje vet bij het afvallen.
Ben je toevallig familie van martin noppert of ben jij zijn kloontje (of hij jouwe)? Want jullie geven belachelijk advies weer.
---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------
Jij moet niet over vetbollen hebben, want jij bent er zelf 1 van....en géén lichte ook!!!
Ik zou kaas nooit aanraden. Het draagt nergens aan bij. Dat je een keer wilt eten in het weekend prima, alleen het past minder goed in een dagelijkse eetpatroon. Je geeft zelf een onnozel advies. Iedereen weet dat producten als kip en noten e.d. superieur zijn t.o.v. kaas.Wat is er mis met kaas? Ik eet kaas in bulk of cut, niet overdreven veel, maar soms is het een lekkere toevoeging.
Melk ook, niks mis mee.
Of ga je whey ook vermijden omdat die uit melk gemaakt is?
En caseine dan?
Laat staan die 2 mixen, want dan krijg je gewoon droge melk, slecht slecht!!!
Jij zegt net zelf dat dieet moet leefbaar zijn, te doen zijn, etc. en daarna raad je dingen af!!
Iemand wil een beetje afvallen en mensen beginnen direkt met dingen afraden, misschien vindt hij die dingen wel lekker!!
Bepaalde soorten voedsel zonder goed reden afraden is gewoon achterlijk. Met goed reden bedoel ik dan allergie of intolerantie.
Brinta/havermout bij ontbijt kan imo wel. Een schema moet ook leefbaar zijn. Als je iets hebt waaraan je je onmogelijk kan houden is het ook geen goed schema. Hij moet leefbaar en effectief zijn. Vloeibaar voer (melk) wordt relatief snel opgenomen en is daarom niet geschikt voor cut. Kaas sowieso niet vanwege slechte vetten. Als je vet wilt lozen zou ik ook wat visolie caps erbij nemen.
Rundvlees en ei is imo niets mis mee.
De voeding die je sportarts genoemd heeft zou ik inderdaad mijden, zelfs de pasta liever niet en over het algemeen rijst voor je koolhydraten.
Vind dit nogal bullshit. Slechte voeding eten = minder vet verliezen = klote omdat je nog langer niet vooruit gaat in spiermassa (je kan steeds korter bulken omdat je systematisch minder vet verliest). Nogal een slechte tactiek dus.
omdat hij niet weet waarover hij spreekt.
---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------
Jongen toch, wat een larie