Fitness Seller

Age is just a number

Succes @imnewhere. Ik hoop dat je een manier kan vinden die je kan volhouden :)

Wat is clean, ik meen me te herinneren dat je veel havermout at, nam je dat in met magere zuivel en ben je bereid dat met een vollere variant te doen en wat noten, pitten en gedroogd fruit door je havermout te mengen? Als je zulke aanpassingen doorvoert moet het zeker lukken.
Waarom makkelijk doen als je ook moeilijk kan :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.548
Nee joh lekker bezig positive vibes
Hmmm, kom er net achter dat je een oude bekende bent. Wens je oprecht veel sterkte toe de komende tijd met je herstel. En als ik dan nog wat ongevraagd advies mag toevoegen: zou de komende tijd nog even wegblijven uit dit toxische kippenhok tot je hersteld bent.

Nieuwe titel van je log, dapper! :thumb:

• #2.552
Wat betreft pull-ups een beetje aan het experimenteren met rep-ranges.

17-aug: 12,12,12,11 x bodyweight
20-aug: 10,10,10,10 x (bodyweight+ 5 kg)
23-aug: 8,8,7,7 x (bodyweight + 10 kg)

Met weighted pull ups altijd goeie ervaringen. Die bw pull ups gaan vliegen :p

Mooi nummers al!

Je kan een back off set overwegen op BW?

• #2.555
Met weighted pull ups altijd goeie ervaringen. Die bw pull ups gaan vliegen :p
The king of back exercises wat mij betreft. :flexbiceps:
Als de uitvoering 'on point' is, is het ook een hele eerlijke oefening die precies zegt hoe je er voor staat. Met pulldowns en rows is het veel makkelijker om (ongemerkt) wat te cheaten.

Groeit je rug ervan ?

The king of back exercises wat mij betreft. :flexbiceps:
Als de uitvoering 'on point' is, is het ook een hele eerlijke oefening die precies zegt hoe je er voor staat. Met pulldowns en rows is het veel makkelijker om (ongemerkt) wat te cheaten.

Ja die oefeningen zeggen helemaal niets. Zelf al beginner weinig aan de pulldowns gehad mbt overbrenging naar pull ups. Zeker omdat je gemakkelijk cheat ook en als beginner voelde ik die spier toch niet :p

Dat moet ik nog zien. Hopelijk wel, in een surplus. Zo lang ik niet aankom waarschijnlijk niet.

Zag eerder in je logje over moeite met voedinggschemas. Heb ik zelf ook gehad vroeger, maar nu voorbije jaren aantal producten die ik elke dag met gemak eet. Heb destijds elke 4 weken iets aangepast aan mijn eten. Zo was het makkelijker wennen. Tel dus niks uit. Gewoon zorgen voor een basis van producten.

• #2.560
Zag eerder in je logje over moeite met voedinggschemas. Heb ik zelf ook gehad vroeger, maar nu voorbije jaren aantal producten die ik elke dag met gemak eet. Heb destijds elke 4 weken iets aangepast aan mijn eten. Zo was het makkelijker wennen. Tel dus niks uit. Gewoon zorgen voor een basis van producten.
Het tellen van calorieën begon me teveel tegen te staan toen ik dit gedurende langere tijd heb gedaan om aan te komen. Het werd bijna een obsessie om dat dan ook zo goed en nauwkeurig mogelijk te doen. Ik heb me toen voorgenomen: dit nooit weer. Vandaar dat ik het nu op deze manier probeer, zoals door Eric Helms uitgelegd in een eerdere post hier. Dus: gewicht bijhouden en voeding bijsturen als ik (teveel) afwijk van de gewenste trend van 1% gewichtstoename per maand, door te sturen op verzadiging. Ik eet ook vrijwel elke dag dezelfde voeding, dus in mijn achterhoofd weet ik dan ook wel globaal hoeveel ik binnenkrijg.

Terug
Naar boven