Fitness Seller

Age is just a number

Is dit de humor van mannen die hun lichaamsgewicht niet kunnen bankdrukken?
Geen idee, vraag het ze?

Jij denkt niet dat er mannen nogal onder de indruk zullen zijn door een vrouw die 1,5x BW bencht en met die chin ups en dips?

Voor mij geen reden om niet te komen, ik vind het indrukwekkend.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.582
Ter info: ik haal de bulk van m'n energie/koolhydraten nog steeds uit havermout. Afgelopen week 4059 gram (580 gram per dag).

Ik zou zeggen doe even een potje weighted pull-ups met haar, misschien komt de grap dan binnen.
Ik weeg al genoeg. Toen ik een paar jaar geleden, voor het infarct, 124kg woog kon ik 6 pullups, maar pulldowns met 140kg.

Ze zal ook wel middelen gebruiken, toen ik vroeger als junior aan kogelstoten deed, was ik slechter dan Ria Stalman met dezelfde soort kogel (5kg) - rara hoe kwam dat.

• #2.589
Marginal gains met weighted pull-ups:

23-8: 8,8,7,7 x 10
26-8: 8,8,,7,7,7 x 10
29-8: 8,8,8,8 x 10

Ik superset deze oefening met de dumbbell OHP. Daardoor is de rust tussen de sets vrij lang en het verval vrij klein. Vandaag had ik in de eerste set nog over. De vierde en laatste set was RPE 10.

Ik weeg al genoeg. Toen ik een paar jaar geleden, voor het infarct, 124kg woog kon ik 6 pullups, maar pulldowns met 140kg.

Ze zal ook wel middelen gebruiken, toen ik vroeger als junior aan kogelstoten deed, was ik slechter dan Ria Stalman met dezelfde soort kogel (5kg) - rara hoe kwam dat.
Het was 4kg (vrouwen en jongens D), maar ik heb de jongens C kogel van 5kg nog liggen in mijn gym.

Marginal gains met weighted pull-ups:

23-8: 8,8,7,7 x 10
26-8: 8,8,,7,7,7 x 10
29-8: 8,8,8,8 x 10

Ik superset deze oefening met de dumbbell OHP. Daardoor is de rust tussen de sets vrij lang en het verval vrij klein. Vandaag had ik in de eerste set nog over. De vierde en laatste set was RPE 10.
In zo'n kort tijdsbestek zijn dat best flinke vorderingen te noemen. Langere rust met zwaardere gewichten/meer reps per set lijkt me een goed idee voor een s-p.h.g.

• #2.595
Ga je dat nog veranderen of wil je meer van hetzelfde eten?
Maar nog niets veranderd in je eetpatroon?
Omdat je zo doordramde ;) vandaag een begin gemaakt met de overstap naar energierijkere alternatieven, om zo de bulk te vergemakkelijken:

yoghurt.jpg

Omdat je zo doordramde ;) vandaag een begin gemaakt met de overstap naar energierijkere alternatieven, om zo de bulk te vergemakkelijken:

yoghurt.jpg
Het is een begin. Wat is het verschil aan calorieën per pak?

Zelf maar even opgezocht, per pak 240 kcal als je 500ml yoghurt per dag eet kom je dus uit op 120 kcal per dag. Als dat de enige aanpassing is kom je 500 gram aan per maand.

• #2.598
Gisteren failure in set 3 van 4 op de paused bench en set 4 van 4 op de weighted pull-up. Dit geeft me (weer) de bevestiging dat ik hard genoeg train en dat mijn RPE gevoel redelijk nauwkeurig is.

Barbell bench press, paused on chest:
11, 10, 10F , 9 x 55
Weighted pull-up:
9, 8, 8, 8F x 10

F = failure op laatste rep.

Oké je hebt je rpe op de bp gevonden.
Groei je ook ?
Dat is namelijk de enige maatstaf of jouw trainingen werken voor het doel waarvoor je ze doet.

• #2.600
Oké je hebt je rpe op de bp gevonden.
Groei je ook ?
Dat is namelijk de enige maatstaf of jouw trainingen werken voor het doel waarvoor je ze doet.
Ik ben pas vorige week dinsdag begonnen met deze bulk, dus ik vind het nogal vroeg om daar nu al boude uitspraken over te doen. Wel merk ik al dat ik wat meer energie en 'drive' heb in de gym. Die 11 x 55 paused bench was ook een volume p.r.; nog nooit 11 reps gehaald op dat gewicht. Ook op andere compounds heb ik het gevoel weer langzaam progressie te boeken, maar misschien is het nu nog wat voorbarig om die conclusie te trekken. Wat groei betreft ben van plan wekelijks, op dinsdagochtend, een update te geven over mijn gewicht etc.

Terug
Naar boven