Van mij ook niet, maar beter dan Gronings.Hoogstens neutraal, dat Gooisch wat het overal maar over neemt hoeft van mij niet zo.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij ook niet, maar beter dan Gronings.Hoogstens neutraal, dat Gooisch wat het overal maar over neemt hoeft van mij niet zo.

De meerderheid van wat aanwezig was op de meets, heeft inmiddels het forum verlaten.
Zo gaat dat nou eenmaal.De meerderheid van wat aanwezig was op de meets, heeft inmiddels het forum verlaten.
Weet niet of hij er ook bij was. Maar wel flinke lijst zo
Waarschijnlijk komt ze dan uit Haren, klein dorpje vlak onder Groningen, chique volk, lekkere hockey wijfenAlleen praat ze volgens mij niet als een Groningse, ze heeft die smerige Gooische "r". Geeft niet, maar ik verwachte iets heel anders.
Beestachtige prestaties, mooie vrouw.
Groningen studentenstad.Alleen praat ze volgens mij niet als een Groningse, ze heeft die smerige Gooische "r". Geeft niet, maar ik verwachte iets heel anders.
Nee, de gym heeft goed werkende airconditioning, de temperatuur is er altijd prettig.
Ik ben donderdag weer voorzichtig upper body gaan trainen. Het zijn niet de lats, want chest supported rows geven nul pijn. Het is ook niet de erector, want back extensions geven ook nul pijn. Waarschijnlijk een kleinere spier ergens in de middenrug. Als ik een seated chest press machine doe, moet ik zeer gecontroleerd het gewicht weer laten zakken, anders kan er een soort krampachtige pijn in mijn middenrug schieten. Hardlopen gaat voorlopig ook nog niet. 's Ochtends bij het opstaan flink stijf in de middenrug. Probeer pijnstilling tot een minimum te beperken; momenteel red ik het op 400 mg ibuprofen per dag. Kortom, niks ernstigs. Het zal op den duur wel weer verdwijnen...Een diffuse pijn in de middenrug en daarnaast kan ik ook geen hoge druk op m'n wervelkolom hebben. Wandelen gaat, maar springen moet ik absoluut niet proberen.
Neem je magnesium?Ik ben donderdag weer voorzichtig upper body gaan trainen. Het zijn niet de lats, want chest supported rows geven nul pijn. Het is ook niet de erector, want back extensions geven ook nul pijn. Waarschijnlijk een kleinere spier ergens in de middenrug. Als ik een seated chest press machine doe, moet ik zeer gecontroleerd het gewicht weer laten zakken, anders kan er een soort krampachtige pijn in mijn middenrug schieten. Hardlopen gaat voorlopig ook nog niet. 's Ochtends bij het opstaan flink stijf in de middenrug. Probeer pijnstilling tot een minimum te beperken; momenteel red ik het op 400 mg ibuprofen per dag. Kortom, niks ernstigs. Het zal op den duur wel weer verdwijnen...
Nee.
Ja, in de vorm van havermout.

Tekort aan magnesium kan voor kramp zorgen
Volgens de Eetmeter van het Voedingscentrum krijg ik eerder te veel dan te weinig magnesium binnen, voornamelijk vanwege de enorme hoeveelheid havermout die ik eet. (You're right, @Steks!)
Een spierverrekking is het uitrekken of scheuren van spiervezels. Dit kan leiden tot spierspanning en krampen in het getroffen gebied. Het lichaam probeert de beschadigde spier te beschermen door de spieren rondom de verwonde spier aan te spannen, wat kan resulteren in krampen.
Kalium ook. Magnesium heb je niet snel een te kort aan
Ik heb geen fysio bezocht.