- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dat is je grootste uitdaging.Het lukt me gewoon niet om heel langzaam te gaan en schakel als vanzelf over naar een tempo wat ik lang vol zou kunnen houden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is je grootste uitdaging.Het lukt me gewoon niet om heel langzaam te gaan en schakel als vanzelf over naar een tempo wat ik lang vol zou kunnen houden.
Komt nog bij dat ik nog niet zo'n fancy sporthorloge heb. Die wil ik pas gaan aanschaffen als ik ook wat langere tijd regelmatig buiten heb gelopen en zeker weet dat het hardlopen een blijvertje is, want die dingen zijn best duur. Ik heb dus geen feedback wat mijn snelheid is terwijl ik loop.
Dat zal het niet makkelijker maken, het gevoel buiten is heel anders dan de loopband.Komt nog bij dat ik nog niet zo'n fancy sporthorloge heb. Die wil ik pas gaan aanschaffen als ik ook wat langere tijd regelmatig buiten heb gelopen en zeker weet dat het hardlopen een blijvertje is, want die dingen zijn best duur. Ik heb dus geen feedback wat mijn snelheid is terwijl ik loop.
Hoeft niet duur te zijn. Je hebt oa Xiaomi voor - €100,-Komt nog bij dat ik nog niet zo'n fancy sporthorloge heb. Die wil ik pas gaan aanschaffen als ik ook wat langere tijd regelmatig buiten heb gelopen en zeker weet dat het hardlopen een blijvertje is, want die dingen zijn best duur. Ik heb dus geen feedback wat mijn snelheid is terwijl ik loop.
Ik zal eens kijken wat Xiaomi te bieden heeft. Garmin is tegenwoordig de norm op het gebied van sporthorloges (heeft Polar inmiddels wel ingehaald), maar dan leg je al snel een paar honderd euro neer.Hoeft niet duur te zijn. Je hebt oa Xiaomi voor - €100,-
Ja, maar dat is marketing. Net wat je ermee wilt doen. Norm is wat mode is.Ik zal eens kijken wat Xiaomi te bieden heeft. Garmin is tegenwoordig de norm op het gebied van sporthorloges (heeft Polar inmiddels wel ingehaald), maar dan leg je al snel een paar honderd euro neer.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat een 'new kid on the block' als Xiaomi zich nu al kan meten met grote merken als Garmin en Polar. Of die Chinezen moeten alle technologische snufjes inmiddels van ze hebben gejat.Ja, maar dat is marketing. Net wat je ermee wilt doen. Norm is wat mode is.
Best fitness trackers 2024: Measure steps, sleep, calories and more

Bekijk de opties die je nodig hebt, en je budget. Dan kun je zelf wel een oordeel vellen wat je wilt kopen.Ik kan me bijna niet voorstellen dat een 'new kid on the block' als Xiaomi zich nu al kan meten met grote merken als Garmin en Polar. Of die Chinezen moeten alle technologische snufjes inmiddels van ze hebben gejat.![]()
Dit.Bekijk de opties die je nodig hebt, en je budget. Dan kun je zelf wel een oordeel vellen wat je wilt kopen.
Klaar mee. Alles staat al jaren stof te vangen. Een herstart zou een flinke investering zijn in materiaal/kleding/accessoires en dat heb ik er nu niet voor over.Helemaal geen fiets meer of helemaal klaar met fietsen.
Misschien een programma volgen voor buiten? Kan echt helpen de belasting binnen de perken te houden.Vandaag ga ik een rustdagje nemen. Even genieten van het mooie weer en verder niks. Heb vier dagen achter elkaar iets met benen gedaan, en ze laten me nu weten dat ze er even geen zin meer in hebben.
Zondag: 4 mijl buiten hardlopen in 32:04
Maandag: leg day + core
Dinsdag: upper body + 30 minuten @ 10 km/u op de loopband
Woensdag: 4 mijl buiten hardlopen in 31:41
Ik had me eigenlijk voorgenomen om te beginnen 1x per week buiten lopen vanwege de veel grotere belasting t.o.v. de loopband (harde ondergrond + hoger tempo) maar wegens gebrek aan ruggengraat en discipline moest ik gisteravond toch buiten gaan rennen vanwege het mooie weer. Dat loopje op de loopband afgelopen dinsdag was mentaal echt afzien terwijl het buiten prachtig weer was.
Groningen. Dacht dat dat inmiddels wel bekend was.Weet niet waar jij woont, maar voor zondag zag ik regen voorspelt, en is het even over met de mooie dagen als gister
Koudere lucht meer zuurstof en gratis verkoeling. Dit is mooi wandel weer, van terras naar terras. Of wielrennen kijken ronde van Spanje voor vrouwen, Vos in de leiderstrui.Weet niet waar jij woont, maar voor zondag zag ik regen voorspelt, en is het even over met de mooie dagen als gister
I Know, ik baal zelf ook van warmte ivm hardlopen. Loop veel lekkerder in koele luchtKoudere lucht meer zuurstof en gratis verkoeling. Dit is mooi wandel weer, van terras naar terras. Of wielrennen kijken ronde van Spanje voor vrouwen, Vos in de leiderstrui.