- Waardering
- 10.932
Sad but true... Op 15 december 2020 sloten de sportscholen opnieuw hun deuren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sad but true... Op 15 december 2020 sloten de sportscholen opnieuw hun deuren.
Dat was m'n Auschwitz-gewicht aan het eind van de DBB-contest 2020 ja.

Beterschap dan maar, denk ik.Dat was m'n Auschwitz-gewicht aan het eind van de DBB-contest 2020 ja.![]()
Eiwitten zaten gemiddeld over 3 dagen op 120 gram (bijna 1,8 g/kg). Wel 80% plantaardige eiwitten, de rest (20%) uit magere kwark. Met het niveau waarop ik thuis krachttraining doe, is dit ruim voldoende, denk ik. Ook al worden plantaardige eiwitten iets minder goed opgenomen etcetera...Daarnaast ga ik weer enkele dagen mijn voeding tracken (na de DBB contest van 2020 niet meer gedaan) om zeker te weten of ik nog wel genoeg eiwitten eet.
Omdat ik niet fatsoenlijk kan trainen thuis. Dan ga ik liever bulken als ik er weer 100% voor kan gaan.Waarom zou je niet nu alvast iets boven onderhoud eten?
Wat heeft die oefening met pull-ups te maken?En de Hindu push ups? Dat kan gewoon op elk moment van de dag en eender waar![]()
Je zei in mijn log dat je ze ging proberen...
Kan ik me niet herinneren

Slap my butt and call me Sally.Kan ik me niet herinneren
Ik zou ook niet weten waarom ik die Hindi push-ups zou willen doen, als ik thuis zwaar genoeg push-ups kan doen met een zware rugzak.
Ik ben me alvast aan het 'inlezen' hoe ik het moet aanpakken als de gyms straks weer openen. Dit lijkt me wel een goede aanpak:
Klinkt gemakkelijker dan het is. Je wilt namelijk ook niets laten liggen. Dus opnieuw op zoek naar een goede balans om te groeien.Gewoon opbouwen toch. Is zonde als je gelijk zo voluit gaat dat je weer paar trainingen moet overslaan vanwege de spierpijn