MuscleMeat

Age is just a number

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend een nulmeting gedaan en ik sta er niet best voor. Let the gains begin!

borst: 98 cm (breedste punt)
taille: 77½ cm (smalste punt)
heupen: 91 cm (breedste punt)
bovenbeen rechts: 52 cm (breedste punt)
kuit rechts: 34 cm (breedste punt)
biceps rechts, flexed: 32 cm (breedste punt)

lengte: 180 cm
gewicht: ±66 kg
VP: zeer laag.

Heb je een voedingsschema uitgewerkt?

Wel doen dan hè. ;)

Uit ervaring weet ik dat dat de komende weken/maanden moeiteloos zal gaan, nu ik slechts 66 kg weeg en erg droog sta. Het breekpunt zit steeds als ik bij de 72 kg kom, dan moet ik 'onplezierig' veel eten om te blijven aankomen.

Het breekpunt zit steeds als ik bij de 72 kg kom, dan moet ik 'onplezierig' veel eten om te blijven aankomen.
Als je dan gewoon eet wat je al deed om die 72 kg te bereiken en je eet er een handjevol pinda's bij en drinkt een halve liter volle chocolademelk? Dat is toch vrij makkelijk om toe te voegen?

Laatst bewerkt:
Precies wat ik zeg. Op een gegeven moment kom ik op een punt dat ik niet meer aankom, terwijl ik elke dag me comfortabel vol eet. Om mijn gewicht te laten laten blijven stijgen, zal ik dan met tegenzin meer moeten gaan eten. Geforceerd dooreten dus. Ik heb dit ook al vaker aangekaart in de ruim 9 jaar dat ik op dit forum zit.

Een simpele reactie zou dan zijn: eet elke dag 50 gram pinda’s daar bovenop, of drink een glas volle chocolade melk extra.

Hoeveel cardio deed je toen?

Een simpele reactie zou dan zijn: eet elke dag 50 gram pinda’s daar bovenop, of drink een glas volle chocolade melk extra.
Dat is inderdaad de standaardreactie van mensen die geen moeite hebben met aankomen: "Gewoon meer eten, hoe simpel kan het zijn!"
Hoeveel cardio deed je toen?
Geen bewuste cardio. Wel deed ik vrijwel alle verplaatsing op de fiets (totaal iets van 100 km per week).

Noem je me nu simpel met een omweg? :p

De laatste keer was meen ik rond de 3500 KCal, dat mijn gewicht bleef hangen rond de 72 kg.
Oke, dan ben je behoorlijk actief, lijkt me? Gezien je leeftijd en stats. Een weightgainer geen optie dan bijvoorbeeld?

Je kunt trouwens ook drinken. Gewoon een paar 100 kcal aan vruchtensap oid drinken elke dag.

Oke, dan ben je behoorlijk actief, lijkt me? Gezien je leeftijd en stats.
Nou nee, zittend werk. Misschien heb ik een extreem hoge NEAT of is mijn vertering heel inefficiënt. Ik heb mijn hele leven al veel kunnen eten en ben ook al mijn hele leven slank. Als kind al.

Nou nee, zittend werk. Misschien heb ik een extreem hoge NEAT of is mijn vertrering heel inefficiënt. Ik heb mijn hele leven al veel kunnen eten en ben ook al mijn hele leven slank. Als kind al.
Het is alleen discutabel wat je veel noemt.

Terug
Naar boven