ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is toch een HEEL kleine moeite om je eten te wegen/tracken? En als je met een vast schema werkt kun je elke dag ongeveer hetzelfde eten en is het helemaal geen moeite meer.Ik heb nog steeds een haat/liefde verhouding met voeding tracken. Aan de ene kant weet ik dat dit de beste manier is om er voor te zorgen dat ik zeker weet dat ik in een overschot zit, maar de gedachte dat ik dit de rest van mijn leven zou moeten doen om niet weer terug te vallen, maakt het nogal moedeloos. Er moet toch een manier zijn om zonder te tracken toch resultaat te halen? In de jaren '60 had je geen digitale keukenweegschalen en tracking-apps, en toen lukte het bodybuilders toch ook om meer op gevoel te cutten en te bulken?
Ik vind dat toch een behoorlijk gedoe en vooral de gedachte dat ik dit voor altijd zou moeten blijven doen, staat me enorm tegen.Het is toch een HEEL kleine moeite om je eten te wegen/tracken?
3500 KCal.Wat is het huidige aantal calorieën dat je op een sag probeert te halen?
Waarom voor altijd?Ik vind dat toch een behoorlijk gedoe en vooral de gedachte dat ik dit voor altijd zou moeten blijven doen, staat me enorm tegen.
Als je wat minder “clean” eet moet je daar met een normale eetlust toch makkelijk overheen gaan.
Dat kan....jij eet 3500 per dag al maanden lang en bent vel over been hoe dan?
Ja, ik zit op 3500 KCal en afgezien van zo nu en dan een wandeling en op de fiets naar de sportschool of een boodschap doen doe ik geen cardio en ik kom nauwelijks aan (2 kg in 4 maanden om precies te zijn). Waarom zou ik de boel hier voor de gek houden?jij eet 3500 per dag al maanden lang en bent vel over been hoe dan?
Doe je niet stiekem heel veel cardio nog ofzo anders zou dat toch bijna niet moeten kunnen 1.80 66kg 3500kcal
Ja dat weet ik niet je hebt ook hele dikke mensen die claimen dat ze echt niet veel etenJa, ik zit op 3500 KCal en afgezien van zo nu en dan een wandeling en op de fiets naar de sportschool of een boodschap doen doe ik geen cardio en ik kom nauwelijks aan. Waarom zou ik de boel hier voor de gek houden?
of bijna nooit snoepen.
wat een beetje vreter binnen 30min op heeftJaren 60 werden er ook niet veel carbs gebruikt bodybuilders van toen aten vettig vlees, kaas en eiren en shakes met volle room en ieder weekend gingen ze all out op junk food zoals pizzaIk heb nog steeds een haat/liefde verhouding met voeding tracken. Aan de ene kant weet ik dat dit de beste manier is om er voor te zorgen dat ik zeker weet dat ik in een overschot zit, maar de gedachte dat ik dit de rest van mijn leven zou moeten doen om niet weer terug te vallen, maakt het nogal moedeloos. Er moet toch een manier zijn om zonder te tracken toch resultaat te halen? In de jaren '60 had je geen digitale keukenweegschalen en tracking-apps, en toen lukte het bodybuilders toch ook om meer op gevoel te cutten en te bulken?
Ik denk zelf dat het goed is om (in stapjes) buiten je comfortzone te gaan. Ik herken je situatie deels.Ik zat te denken... Misschien moet ik elke dag een chocoladeletter gaan eten (100 gram puur). Als de rest dan 'clean' is, haal ik de 80/20 regel nog steeds. Maar ik moet wel zeggen dat ik dan flink uit m'n comfort zone zou gaan, qua ongezond eten...
In de jaren '60 was de kennis over voeding in relatie tot gezondheid en spiermassa opbouwen, zowel in de wetenschap als bij de bodybuilders zelf, natuurlijk mijlenver verwijderd van waar we nu staan. Maar waar ik met mijn post van vanochtend naar op zoek was is een manier om gecontroleerd te bulken, zonder alles wat je in je mond stopt te moeten wegen en tracken.Jaren 60 werden er ook niet veel carbs gebruikt bodybuilders van toen aten vettig vlees, kaas en eiren en shakes met volle room en ieder weekend gingen ze all out op junk food zoals pizza
Ja dan moet je de jaren 60 niet gaan vergelijken met nu.. je moet juist blij zijn dat we nu al deze middelen hebben en deze kunne gebruike ... zoveel moeite kost het toch niet om wat voeding in te geven als je daar al te lui voor bent moet je ook geen progressie verwachten simpelIn de jaren '60 was de kennis over voeding in relatie tot gezondheid en spiermassa opbouwen, zowel in de wetenschap als bij de bodybuilders zelf, natuurlijk mijlenver verwijderd van waar we nu staan. Maar waar ik met mijn post van vanochtend naar op zoek was is een manier om gecontroleerd te bulken, zonder alles wat je in je mond stopt te moeten wegen en tracken.
Toen ik begon met fanatiek duursporten, en dan heb ik het over inmiddels 30 jaar geleden, heb ik een tijdje super fanatiek op mijn voeding gelet. Toen ik mijn eerste marathon liep, woog ik slechts 62 kg. Dat was in de tijd (nineties) dat vet nog de duivel was, dus ik zat toen vooral zeer laag in vetten. Ik weet nu dat ik toen helemaal niet zo gezond bezig was, maar daar komt het 'clean' eten wel vandaan.Waar komt jou neiging vandaan om heel gezond "clean" te eten? Vaak is daar iets aan vooraf gegaan.
Ik ben ook zeker blij met alle kennis en hulpmiddelen die we tegenwoordig hebben. Wat ik er mee aan wilde geven, is dat het de BB-ers in de jaren '60, zonder al die kennis en hulmiddelen, ook lukte om bulk en cutcycles toe te passen.Ja dan moet je de jaren 60 niet gaan vergelijken met nu.. je moet juist blij zijn dat we nu al deze middelen hebben en deze kunne gebruike ... zoveel moeite kost het toch niet om wat voeding in te geven als je daar al te lui voor bent moet je ook geen progressie verwachten simpel