XXL Nutrition

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb er al een paar geprobeerd en ik vind deze 2 tot nu toe het beste ....

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-monohydraat/universal/universal-micronized-creapure-creatine

Er is ook nog wel goedkopere creatine, maar ik vind deze er toch wel bovenuit steken. Zeker ivm de
textuur van de creatine zelf.

http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/beta-alanine-pure

De beta alanine van XXL nutrition merkte ik minder van dan van deze ... vaag wel maarja
Oké, steekhoudende verhalen.
Ik wacht nog even een antwoord af, en dan zal ik beslissen.
Thanks junkie boy. :D

De u en de w zitten wel ver uit elkaar éh Rob... :roflol:

Mentally intoxicated..? :D

Hahaha.

Hé Rob, ouwe gifmenger...
Wat heeft die DAve PAlumbo gebruikt..?
Ik zie nu net dat John Travolta dezelfde kop aan het krijgen is (From Paris with love aan het kijken) ;)
Is net zoiets als die jongens die vroeger STH namen lijkt het wel... :dunno:

idd, teveel aan STH / HGH en God weet wat nog voor troep :)

Vroeger was het alleen die Schwarzenegger kaak, maar nu gaan de jukbeenderen ook mee lijkt het wel.
Wel gaaf dat je allemaal op elkaar gaat lijken! :roflol:

back to being monkey's :D

Nog even en ze staan allemaal op het podium met een staart! :roflol:

I lolled for real :)

Thanks.
Jij weet toch wel wat een ME training is..?
Per twee weken doe ik 4 verschillende trainingen in verschillende repranges en met verschillende percentages van 1RM
Niet zo bijdehand he hummeltje:p. Heb het idee dat je te hard van stapel loopt om op deze manier te trainen(ivm pijntjes), maargoed wie ben ik;)
Denk nog een beetje om je jongen:)

Hummeltje..?
Polo'tje... :D
Ik herinner me je reactie nog toen Pjotr je Polo noemde! :roflol:
En jij in je overmoedigheid die de jeugd heeft even blaffen naar Pjotr! ;)

Maar even serieus.
Die "pijntjes" zal ik altijd hebben, dus ik heb de keuze of ik er mee om leer gaan, of dat ik het opgeef.
Ik denk dat wat ik nu doe te doen moet zijn.
Ik zal eens posten wat ik als leidraad gebruik hoor.
Niks nieuws onder de zon natuurlijk! ;)

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Per twee weken doe ik dus:

1 training van 18-30 reps met 55% tot 65% in sets van 3-6 reps
1 training van 12-24 reps met 70% tot 75% in sets van 3-6 reps
1 training van 10-20 reps met 80% tot 85% in sets van 2-4 reps
1 training van 4-10 reps met 90% of meer in sets van 1-2 reps

Ik wissel zoals je kan zien in mijn log de lichte(re) training(en) af met een zware, waarbij er eigenlijk maar 1 training echt met maximale gewichten is.
Het is eigenlijk niet zo "anders" als wat Westside en Wendler en Kennelly en Mendelsson voorschrijven volgens mij.
Ik geef er mijn eigen draai aan door de % te berekenen aan de hand van mijn huidige wedstrijd PR, en wat ik op de volgende wedstrijd wil drukken.
Aan de hand van de trainingen krijg ik dan een idee "waar" ik sta en welk gewicht ik mee kan aanvangen op de volgende wedstrijd.

Laatst bewerkt:
haha je kunt mooi zieken;)
en ja ik hap graag, zo ben ik nu eenmaal:D

Da's de tesosteron jongen. ;)

Heb er al een paar geprobeerd en ik vind deze 2 tot nu toe het beste ....

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-monohydraat/universal/universal-micronized-creapure-creatine

Er is ook nog wel goedkopere creatine, maar ik vind deze er toch wel bovenuit steken. Zeker ivm de
textuur van de creatine zelf.

http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/beta-alanine-pure

De beta alanine van XXL nutrition merkte ik minder van dan van deze ... vaag wel maarja

Wil me nergens mee bemoeien, MAAR de creatine die Universal verkoopt is GEEN creapure! Het is pure misleiding. Ik neem altijd voordat ik een supplement neem contact op met de producent en die zit in Duitsland en ik geloof dus niet zomaar de verkooppraatjes van een leverancier.
AlzChem Trostberg GmbH waar creapure wordt gemaakt beweert dat er geen creapure creatine zit in die van Universal...enkele die wel creapure verkopen (wat voorzover ik weet de zuiverste creatine is die er momenteel verkrijgbaar is) is MDY en Powersupplements.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven