- Waardering
- 15.487
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Ik zou niet met mezelf in het reine zijn als ik zoiets zou doen.
Ik ben al drie dagen niet meer met mezelf in het reine, maar dat komt door die k*t diarree

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou niet met mezelf in het reine zijn als ik zoiets zou doen.

Op alles wat je maar kan verzinnen natuurlijk... psychische problemen, lichamelijke kwalen... je hebt genoeg pijntjes toch?
Er zijn er genoeg die er op deze manier uit zijn gestapt, natuurlijk, je houdt wat minder over, maar de meesten kunnen toch redelijk leven met 70% loonbehoud, en aan de andere kant wel weer extra toeslagen...
Maar het blijven wel naaiers natuurlijkDat soort lui zijn hun hele leven bang dat ze ergens gesnapt worden

Op alles wat je maar kan verzinnen natuurlijk... psychische problemen, lichamelijke kwalen... je hebt genoeg pijntjes toch?
Er zijn er genoeg die er op deze manier uit zijn gestapt, natuurlijk, je houdt wat minder over, maar de meesten kunnen toch redelijk leven met 70% loonbehoud, en aan de andere kant wel weer extra toeslagen...
Maar het blijven wel naaiers natuurlijkDat soort lui zijn hun hele leven bang dat ze ergens gesnapt worden
Zeg dat wel inderdaad...
Maar we mogen niet klagen.![]()

Eigenlijk breder(!!!)

Niet zo fotogeniqueeee....Ze hebben misschien een buisje bloed afgenomen maar er wel pure testo voor in de plaats gestoken :-) 3x160 is nice man.
Kans dat we Hummer ooit een vid zien posten? Of ben je niet zo high tech?