- Waardering
- 2.661
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar meer dat ie een pak sterker is dan mij... 
Heel af en toe doe ik ze wel eens, maar dat is niet mijn ding hoor.
Die wrist curls vielen me ook flink tegen man.
Onderarmen pompen zo vreselijk snel dat je al heel snel er niet veel meer mee kan doen.
Daarna wilde ik nog wat oefeningetjes doen met de voorhamer, maar dat voelde niet goed aan mijn ellebogen(?!) en ben ik dus maar mee gestopt.
Ik moet morgen fit (proberen te) zijn want dan komt Tymen me wat vernederen op de bank.
Nee, niet:maar meer dat ie een pak sterker is dan mij...
![]()

Ik heb al een paar lekkere "Tullamore dew" whiskey'tjes op, dus ik weet het niet hoor...
Doen we lekker rustig aan.Mooi zo, want ik ben ook al aan het zuipen, dus dan zijn we allebei even fit morgen

Ik eigenlijk ook hoor, maar zo af en toe even een lekker borreltje.

Ik heb al een paar lekkere "Tullamore dew" whiskey'tjes op, dus ik weet het niet hoor...
Mooi zo, want ik ben ook al aan het zuipen, dus dan zijn we allebei even fit morgen

Die wrist curls vielen me ook flink tegen man.
Onderarmen pompen zo vreselijk snel dat je al heel snel er niet veel meer mee kan doen.
Daarna wilde ik nog wat oefeningetjes doen met de voorhamer, maar dat voelde niet goed aan mijn ellebogen(?!) en ben ik dus maar mee gestopt.
) wat minder mobiel bent in je ellebogen.
).

Wie weet Don, maar dan wel met de deur op slot!
Nee hoor, ik gebruikte de EZ-bar ook wel eens hoor, maar voor biceps is een rechte stang beter imo.
Die wrist curls waren gewoon zwaar door het gewicht...
Vandaag even aan de bak met Tymen en Nick.
Die mannen in shirt, ik naakt...
De kater valt inmiddels mee.
Toen ik wakker werd had ik er wel een beetje last van eigenlijk...
Knallen dus!!!![]()