- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha je kunt altijd nog op een krat bier zittenHier is het ook mooi weer, maar ik zit binnen omdat ik door alle stoelen die we buiten hebben staan heen zak...
Vanavond pak ik een paar Kasteelbiertjes denk ik.

Bankdrukken:
20x20
10x40
5x50
5x90
3x110
3x130
3x150
3x160
Falen met 170...
Board press:
Falen met 170... Ik was helemaal "leeg"
Die 3x160 is nu inmiddels wel een heel zekere set voor mij, en dus eigenlijk ook wel een mooie eerste beurt voor op wedstrijden.
Ik ben daarop dus wel vooruitgegaan, dus goed.
Dit was een goede training toch wel imo.

Thanks guys.
Als ik me de volgende keer weer zo voel, zal ik waarschijnlijk 3-5x3x150-155 proberen ipv die 160, en dan in een paar weken voor 3x3x160 gaan.
Die 170 wil ik eigenlijk in de wedstrijd drukken.

Ja, board presses is wel goed om te gaan doen denk ik.Die 160 ging inderdaad behoorlijk soepel en 170 scheelde niet veel hoor... Ik zou proberen die zware boardpresses te blijven doen, met 1 of 2 board, en dan komt ie binnenkort wel
Het zou wat zijn Fawaz!
Ik heb nog niet gelezen wat hij weegt, of niet op gelet.een echte zombie die gast. belachelijk sterk. wat zou die vent wegen
Inderdaad, de meeste filmpjes van hem zijn allemaal Squats (ver) boven parallel, maar deze was wel de moeite waard vond ik.
Inderdaad, de meeste filmpjes van hem zijn allemaal Squats (ver) boven parallel, maar deze was wel de moeite waard vond ik.