- Waardering
- 2.646
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik baal er ook wel van zeg, ging zo lekker tot ddie 3de rep....tja, kunnen we elkaar de hand geven. Ben er zelf nu bijna 4 weken met deze k.t blessures bezig en nog niet weg. Vandaag met de lege stang weer geprobeerd kom gewoon niet pijnloos tot op mijn borst bij benchen. Zwaar klote. Ach volgens google rekken en strekken veel visolie en glucosamine en pijnlijke plek niet belasten. Als de pijn minder wordt met lichte gewichten beginnen en niet zoals ik ezel met 180.
Ik begin af te brokkelen CP...
Maar wacht maar!
I'll be back!

Maar wel mannenpraat. Go Hum!
Ik hoop het inderdaad.k*t man als je steken krijgt in je borst spier.. ff laten rusten klein scheurtje is niet zo erg. als het dat is natuurlijk.

op een mensenleven gezien niet nee...

ik hoop dat het meevalt die spier - als ze hem kunnen vinden

Ik zag het al helemaal voor me man.mooi k*t hummer, hoop voor je dat het meevalt.
nou weet ik opeens ook weer waarom ik nooit meer loodzwaar trainde, heb geloof ik alles gescheurd gehad behalve mijn borstspier.
even de boel overdenken.....

Ik hoop het vriend, ik hoop het.

In mijn hoofd ben ik nog niet zo oud nee, maar mijn carrosserie is een beetje aan het afbrokkelen...Ik ben ook geneigd om te zeggen: Hummer, doe eens wat rustiger aan ...
Maar ja, aan de andere kant willen we allemaal grenzen verleggen en even op de tandjes bijten.
En zo oud ben je toch nog niet?![]()

Als ik op de helft was zou het mooi zijn, maar mijn vader is maar 54 geworden, dus...

Mijn borstspier is nog wel redelijk te vinden hoor JW...kijk eens de grote drie komen zo maar langs
ik hoop dat het meevalt die spier - als ze hem kunnen vinden

Da's weer in je straatje éh maatje..?

Zo af en toe heb ik ineens zin om de Deadlift weer op te pakken, maar meestal blijft het daarbij...haha blessure training 3 x 150 bench. hoe is je deadlift als je gaat maxen etc? of doe je neit ivm last?