AndroidHealthClinic

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekkere deads ook zo op het eind nog ff!

tja, kunnen we elkaar de hand geven. Ben er zelf nu bijna 4 weken met deze k.t blessures bezig en nog niet weg. Vandaag met de lege stang weer geprobeerd kom gewoon niet pijnloos tot op mijn borst bij benchen. Zwaar klote. Ach volgens google rekken en strekken veel visolie en glucosamine en pijnlijke plek niet belasten. Als de pijn minder wordt met lichte gewichten beginnen en niet zoals ik ezel met 180.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
lekkere deads ook zo op het eind nog ff!
;)

tja, kunnen we elkaar de hand geven. Ben er zelf nu bijna 4 weken met deze k.t blessures bezig en nog niet weg. Vandaag met de lege stang weer geprobeerd kom gewoon niet pijnloos tot op mijn borst bij benchen. Zwaar klote. Ach volgens google rekken en strekken veel visolie en glucosamine en pijnlijke plek niet belasten. Als de pijn minder wordt met lichte gewichten beginnen en niet zoals ik ezel met 180.
ik baal er ook wel van zeg, ging zo lekker tot ddie 3de rep....

k*t man als je steken krijgt in je borst spier.. ff laten rusten klein scheurtje is niet zo erg. als het dat is natuurlijk.

• #1.127
Zie dat ook jij weer bezig bent je hobby uit te breiden... blessures verzamelen. :D

Nee, we blijven positief en ga ik ervan uit dat het niets is wat een weekje weer is opgelost.

• #1.129
Ik heb er al wat maanden een beetje last van, maar nu schrok ik even een beetje eigenlijk...
Ik wil graag vermijden dat ik iets krijg waar ik echt lang last van ga hebben, daarom maar even gestopt.
Het is een beetje wat een fysio een tijdje geleden tegen me zei:
Je bent altijd een beetje "boven" je maximale belasting bezig, en zou daar beter "onder" blijven.
Maar dan wordt je dus niet echt sterker lijkt me...
Je moet toch proberen steeds je grens te verleggen lijkt me...
En nu was ik een week heel rustig gebleven, ook op mijn werk, dus dacht dat het wel goed zou gaan.
En dat ging het ook, want die 150 vloog als nooit tevoren omhoog volgens mij.
En ja, daar heb je het dus: dan genereer je meer kracht als wanneer je rustig drukt, en BAM! :mad:
Ik hoop er het beste van. ;)

mooi k*t hummer, hoop voor je dat het meevalt.
nou weet ik opeens ook weer waarom ik nooit meer loodzwaar trainde, heb geloof ik alles gescheurd gehad behalve mijn borstspier.
even de boel overdenken.....

Je wordt oud Johnny, geef t maar toe.

Ik ben ook geneigd om te zeggen: Hummer, doe eens wat rustiger aan ... ;)

Maar ja, aan de andere kant willen we allemaal grenzen verleggen en even op de tandjes bijten.

En zo oud ben je toch nog niet? :D

kijk eens de grote drie komen zo maar langs
ik hoop dat het meevalt die spier - als ze hem kunnen vinden

• #1.136
mooi k*t hummer, hoop voor je dat het meevalt.
nou weet ik opeens ook weer waarom ik nooit meer loodzwaar trainde, heb geloof ik alles gescheurd gehad behalve mijn borstspier.
even de boel overdenken.....
Ik zag het al helemaal voor me man.
8x150 en dan er bij zetten: "speciaal voor Skinnie" ;)
Maar het mocht niet zo zijn.
Als je niet aan wedstrijden mee wilt doen zou ik gewoon lekker blessure vrij door blijven doen zoals je nu doet.
Heeft weinig zin om dan te gaan forceren denk ik.
Beetje trainen, af en toe ens een vrachtwagentje trekken.
Lekker toch..? ;)

Je wordt oud Johnny, geef t maar toe.
Ik hoop het vriend, ik hoop het. :D

Ik ben ook geneigd om te zeggen: Hummer, doe eens wat rustiger aan ... ;)

Maar ja, aan de andere kant willen we allemaal grenzen verleggen en even op de tandjes bijten.

En zo oud ben je toch nog niet? :D
In mijn hoofd ben ik nog niet zo oud nee, maar mijn carrosserie is een beetje aan het afbrokkelen... ;)

op een mensenleven gezien niet nee... :D
Als ik op de helft was zou het mooi zijn, maar mijn vader is maar 54 geworden, dus... :angstig:

kijk eens de grote drie komen zo maar langs
ik hoop dat het meevalt die spier - als ze hem kunnen vinden
Mijn borstspier is nog wel redelijk te vinden hoor JW... :rolleyes:

Da's weer in je straatje éh maatje..? :rolleyes:

haha blessure training 3 x 150 bench. hoe is je deadlift als je gaat maxen etc? of doe je neit ivm last?

• #1.138
haha blessure training 3 x 150 bench. hoe is je deadlift als je gaat maxen etc? of doe je neit ivm last?
Zo af en toe heb ik ineens zin om de Deadlift weer op te pakken, maar meestal blijft het daarbij...
Nee, ik doe bijna niks anders meer dan bankdrukken, maar besef dat dat niet echt de juiste manier is.
Squats en deadlifts horen er gewoon bij eigenlijk natuurlijk.
Als je dat nooit doet is het best zwaar hoor 100kg kniebuigen en 160kg Deadliften! ;)
Toevallig was ik er eergisteren bij toen Nick en zijn maat aan het Deadliften waren, en heb ik ook een paar keer 150kg gepakt.
Zodoende kreeg ik de smaak ineens te pakken.
Ik deed nooit Deadlifts omdat ik ruim 20 jaar met een gekke tussenwervel heb rondgelopen en bang was me weer flink te blesseren daaraan.
Maar tot 180kg setjes doen moet te doen zijn zonder schade denk ik.
Ik ga proberen ze weer wat vaker mee te doen.

jaa indd moet je zelf aanvoelen en 180 setjes is nog behoorlijk flink..ken genoeg pumped up gasten, die breken af bij een 140 kg dl...en indd het hoeft nie echt zwaar..als je die spiergroepen maar wel prikkelt met die bwegingen..kdenk juist dat je daardoor minder algemene blessures gaat krijgen, als je die spiergroepen regelmatig aanpakt..en wie weet krijg je de smaak straks te pakken en trek je 400 for reps:D

• #1.140
400 for reps is meer iets voor jou Mo' ;)
Nou ja, ik raad altijd iedereen aan "alles" te doen, maar ben er zelf te lui voor.
"Do as I say, not as I do!" :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven