Fitness Seller

Alexv probeert ook een sterke jongen te worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gewoon 5 kilo onder je in training gezette 1RM openen, dan heb je toch drie beurten.

• Topic Starter Topic Starter
NK RAW powerlifting 2015!

Een wedstrijd waar ik zelf erg tevreden over ben. Gearriveerd rond 2 uur, -93kg gekeken, ingewogen en begonnen met opwarmen. 's Ochtends op de weegschaal thuis 104,5kg, dus weinig gegeten van te voren, uiteindelijk ingewogen op 102,75kg. Conclusie is dus, tijd voor een nieuwe weegschaal thuis. Maar verder een mooi gewicht om de wedstrijd mee te doen.

Squat
Warm up met alles los gooien, bodyweight squats, lichte stretches.
3x8 20kg
5x 70kg
3x 120kg
2x 160kg
1x 180kg
+belt
1x 200kg Voelde goed, lekker vloeiend
+knee sleeves
Eerste beurt - 220kg - 3 wit - Easy, zoals ik wilde dat het ging
Tweede beurt - 235kg - 3 wit - 2,5kg PR - NL -105kg junior record - Ging ook erg goed
Derde beurt - 245kg - 3 rood - Mn heupen kwamen te snel naar achter en kon het niet meer redden, had er wel ingezeten denk ik
Verbeterpunten: werken aan spanning houden onderin, leren wennen aan zwaarder gewicht op de squat

Bankdrukken
Warm up met alles los gooien, bodyweight squats, lichte stretches.
Alles met wedstrijd pauze
3x8 20kg
5x 60kg
3x 100kg
2x 120kg
1x 140kg
1x 150kg
Eerste beurt - 160kg - 3 wit - Easy, zoals ik wilde dat het ging
Tweede beurt - 170kg - 3 wit - Ging ook erg goed
Derde beurt - 175kg - 3 wit - 5kg PR - NL -105kg junior record - Zowat het perfecte gewicht, voelde goed zwaar, maar werd ook geen gruwelijke grind, dik tevreden
Verbeterpunten: gewoon sterker worden. techniek voelt gewoon goed nu

Deadlift
Alles met hookgrip
5x 70kg
3x 120kg
2x 170kg
1x 220kg
+belt
1x 270kg
Eerste beurt - 300kg - 3 wit - Easy, maar ik schatte het te makkelijk in, daarom kwam hij minder hard van de grond als gehoopt
Tweede beurt - 320kg - 3 wit - NL -105kg junior & open record - Voelde goed, ik ook terug te zien dat deze gewoon hard ging, dus dik tevreden
Derde beurt - 330kg - 3 rood - Kwam mooi van de grond, maar ik bleef net boven me knie hangen
Verbeter punten: kracht rond de knie verbeteren, spanning in lats verbeteren

Overal
730kg total - 12,5kg PR - NL -105kg junior record - 439,68 Wilks - Zoals eerder gezegd, erg tevreden met de wedstrijd. Bedankt iedereen weer voor deze gezellige dag. NK RAW is altijd een top wedstrijd, heel goed georganiseerd.

sick mate, goed goed

Mooie wedstrijd gedraaid

Bench is ook t*ring sterk aan het worden

heb genoten van je lifts enorm bruut weer. Je begint met deadlifts gewoon tegen wereld record niveau aan te komen.

Wow gefeliciteerd man!
Dat zijn zieke records! Keep it up. Kijk al uit maar de next one :D

Zajebiste!

Dikke lifts man. Jaloers :o

Mooie wedstrijd gedraaid

Bench is ook t*ring sterk aan het worden

heb genoten van je lifts enorm bruut weer. Je begint met deadlifts gewoon tegen wereld record niveau aan te komen.

Wow gefeliciteerd man!
Dat zijn zieke records! Keep it up. Kijk al uit maar de next one :D

Thanks heren! Heb nu alweer zin in de volgende wedstrijd!

Krachtige wedstrijd gedraaid man. Volgende keer is 330 van jou.

Bazenshit. Gruwelijke wilks ook. Paused squats voor je spanning onderin of toch meer barbell snatches?

Mooie wedstrijd gedraaid! Gefeliciteerd :thumbs:

Nice dl!

gvd epic gewichten man!

Krachtige wedstrijd gedraaid man. Volgende keer is 330 van jou.

Mooie wedstrijd gedraaid! Gefeliciteerd :thumbs:

Thanks everyone!

Bazenshit. Gruwelijke wilks ook. Paused squats voor je spanning onderin of toch meer barbell snatches?

Ik moet nog kijken hoe ik het wil inplannen. Snatch blijft er sowieso in omdat deze mn stabiliteit enorm verbeterd heeft.

Great lifting, wouldnt expect anything else with polish roots.
je bent mijn meest geduchte concurent .
And zo jaloers op jou deadlift.

kan je mij dat niet een beetje kunnen leren

Hook grip, Pjotr. Dat is zijn geheim

Great lifting, wouldnt expect anything else with polish roots.
je bent mijn meest geduchte concurent .
And zo jaloers op jou deadlift.

kan je mij dat niet een beetje kunnen leren

Insgelijks, alleen ben ik jaloers op jou squat en bankdruk. Kan je mij die niet een beetje kunnen leren? :D

Hook grip, Pjotr. Dat is zijn geheim

Een van de geheimen. :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 0

Dit jaar geen nieuw log, omdat ik het doel dat in de titel staat nog niet bereikt heb. Wel ga ik aan een nieuw schema beginnen, de Jesse Norris method. Zijn manier van trainen is een manier waarop ik ook graag train en het gevoel heb dat ik er veel op uit zal gaan. Waar het programma op neer komt is dat je begint met Sq/bp/dl, deze opbouwt tot een zware set van ~5 reps, met daarna 1-4 back-off sets van 8-20 reps. Als assistence zijn het vooral oefeningen zwakke punten aanpakken (zoals front squats of CGBP enz) en oefeningen die zorgen voor lompe kracht (vooral strongman onderdelen). Daarbij blijf ik ook Oly liften.

Deze week nog even gepakt als week waar ik deels rust neem en deels me lichaam weer laat wennen aan het volume van de komende trainingen. Schema begint vanaf volgende week. Vandaag gedaan:

Bankdrukken (T&G)
3x10 20kg
10x 70kg
9x 100kg
8x 120kg
3x8 100kg

Leeman romanian deadlift (overhands zonder straps/belt)
Vanaf 1:00

10x 70kg
10x 120kg
5x5 160kg grip kwam niet verder dan 5 steeds

Squat
15x 20kg
15x 70kg
12x 120kg
10x 160kg
20x 120kg

Leg press
3x20 Fullstack (met steeds spanning houden, dus deed goeie branden)

Strict EZ-bar curl
3x12 50kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven