- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Prima inderdaadJa, maar er was geen geschikte bar meer over. Dus later gedaan. Maar 3 dubbels op 210 na dat squatvolume is gewoon lekker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima inderdaadJa, maar er was geen geschikte bar meer over. Dus later gedaan. Maar 3 dubbels op 210 na dat squatvolume is gewoon lekker.
Comment: hoewel het pittig was maar nog niet echt maximaal zwaar, zaten er 3 reps tussen die door Pleurklaat en Tymboo afgekeurd werden op diepte. Ik moet echt letten op diepte, ik lever gewoon echt wat in als ik zwaarder ga. Vooral na de eerste rep komt het gedoe.
Join de club, maar alsnog gewoon echt sterk. Laat je moed niet zakken door 1 slechtere squatsessie he
210 / 130 / 240 gedaan. Dus in training (wel apart van elkaar) 580 gedaan.
Netjes vooral die squat vind ik, ik begrijp niet hoe mensen hun squat zo dicht bij hun dl krijgen ik heb bijv 230 dl en 160 squat (130 bench)
Netjes vooral die squat vind ik, ik begrijp niet hoe mensen hun squat zo dicht bij hun dl krijgen ik heb bijv 230 dl en 160 squat (130 bench)
Mwoah, zit toch wel een kilo of 30 - 35 tussen. Ik vind het juist raar dat sommige mensen zoveel minder squatten dan deadliften.