- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Harde training man, vooral die squat! Ik wou niet achter blijven en heb er ook maar 215 aangehangen vandaag.
Ik zei het al een paar keer maar hier nu nog een keer: Zeer goede training
Ja. Helaas zit er nu door de dipriem een flinke scheur in. Matig!
Paused SQ
3 x 160 PR
3 x 160
3 x 160
3 x 160
3 x 160 VPR
Paused bench
3 x 112,5
3 x 112,5
3 x 112,5
3 x 112,5
3 x 112,5
3 x 112,5
DL
2 x 195
2 x 195
2 x 195
2 x 195
2 x 195
CGBP
5 x 90
5 x 90
5 x 90
Comments: ik denk eraan om de deadlift anders aan te pakken. Ik voelde maandag al dat ik moeite had met 3 x 3 x 210, wat opzich geen wonder is gezien het squat- en benchvolume ervoor. Dit ga ik doen in overleg met coach Pleurklaat. Ik heb het idee dat ik met 4x per week squatten en banken best een keer deadlift aan het begin van de training kan doen en / of meer volume kan draaien. Voorlopig zie ik deze opties:
1. De lichtere deadlifts van donderdag naar maandag verplaatsen en de zware deadlifts van maandag vooraan in de training op donderdag doen.
2. Extra volume inbouwen door op vrijdag een lichte DL-sessie in te lassen met 5 x 3 aan het einde van de training.
Als iemand een andere oplossing heeft, hoor ik het graag, dan neem ik dat graag mee in de overweging.
Merk zelf dat als ik eerst squat en bench, de deadlift niet de aandacht kan geven die ik zou willen (nu met 3x fb per week).
Bij 4x FB per week start ik zelf ook het liefst 1 training met een "zware" deadlift.
Al squat ik dan maar 3 dagen per week. Je zou misschien naar 3 dagen per week kunnen gaan met squaten.
Dan zou je 1 dag 2 squat variaties kunnen doen. Plus op de dag dat je niet squat wat meer deadlift volume/intensiteit.
Zou gewoon wat je nu bedacht hebt doen, gewoon een kleine verandering toepassen en vanaf daar kijken hoe het uitpakt.
deadliftte eerst ook altijd op de maandag na al zwaar te hebben gesquat en gebencht. heb nu ook de zware deadlifts omgeruild met lichte deadlifts voor de donderdag en merkte meteen verschil.
Ja. Helaas zit er nu door de dipriem een flinke scheur in. Matig!
Echt enorme progressie op je bench de laatste tijd
Yuh gaat lekker!
---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------
Gelukkig heb je je Nightwish en within temptation shirt nog
wtf waarom faal je in training
goed gebonkst wel
bulk = bench gains
Ga je log ook eens bijhouden.
Goede trainingen namelijk die je hopelijk dichter bij je doel brengen.
Karel, jij lift toch op de Adidas Powerlift 2.0 schoenen.
Hoe bevallen deze qua stabiliteit en comfort?