- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij bezoekt karel regelmatig de masseur van onze oude sportschool 'be-fit'.
Ik lees een beetje mee, en jij worstelt ook met een lage rug probleem. Het hoort er natuurlijk bij maar wat jij omschrijft is ook mijn euvel. Ik kan zelfs met mijn duim een beurse plek vinden, span ik vervolgens mijn buik en erector aan dan verdwijnt die beurse pijn/plek. Squat gaan bij mij ook prima, Deads kunnen lastig zijn. Ik doe regelmatig hangs en superset een squatsessie vaak met chinups. Dat scheelt mij flink in de gevoeligheid erna. Stretchen van hamstrings/piriformis helpt mij ook aardig.
Ik heb veel niet gelezen, maar; ben je weleens bij een goede sportmasseur geweest? Misschien heb je gewoon ergens een monsterlijke knoop waardoor je problemen met je onderrug krijgt? Die shit kan van overal uitstralen en zich daar uiten. Misschien heb je het wel gedaan, dan houdt het op!
Volgens mij bezoekt karel regelmatig de masseur van onze oude sportschool 'be-fit'.
Zonde dat je de wedstrijd af moet zeggen.
Wel erg verstandige keuze met oog op je rug.
Kun je nu rustig doorbouwen richting het NK.
Desondanks wel prima progressie geboekt in die tussentijd.
implicerend dat dit een mogelijke oorzaak is van de pijn?

Je bent zelf aardig zwaar maar goed hard
No charrel
Ach dit levert uiteindelijk toch meer op dan testen.
Inderdaad wel lekkere gewichten weer.