Sarek
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet het denk ik niet zien als een competitie/wedstrijd. Maar wat vind je precies raar dan? Komen jullie trouwens ook met de Powerhouse Crew?
Hey andere Kodde, leuk om weer eens wat van je te horen man, is lang geleden! Wat betreft die wedstrijd sluit ik me vrijwel volledig aan bij Tymboo. Als ik zou gaan, dan zou ik het als een wedstrijdvoorbereiding gebruiken. Daarmee bedoel ik dat ik dan met signalen en normale regels 120 of misschien meer zou willen drukken om het trauma van de kwalificatie te vergeten en om meer ervaring te krijgen met het omgaan met wedstrijdsituaties. Echter, weinig zin om daar naartoe te gaan als mensen lekker bonksen, slingshot gebruiken, niet met hun kont op het bankje zitten en noem maar op. Hoewel het natuurlijk geen echte wedstrijd is, vind ik wel dat je gewoon eerlijke scores moet hebben, wat betekent dat iedereen in dezelfde omstandigheden drukt. Ik vind het wel een mooi initiatief, dat wel.
Jammer dat jullie er zo over denken, maar ieder zijn eigen mening natuurlijk!
Hoi Diaephi, bedankt voor je vraag. Ik zie niet zo goed in wat de NPB met het organiseren van een bankdrukmarathon te maken heeft. Ik zie jou vraag wel vaker langskomen maar zie het verband even niet.Niet negatief bedoeld. Maar wat vind de NPB er van dat jullie die wedstrijd organiseren ? Jullie zijn toch wedstrijdlifters.

Hoi Diaephi, bedankt voor je vraag. Ik zie niet zo goed in wat de NPB met het organiseren van een bankdrukmarathon te maken heeft. Ik hoor jou vraag wel vaker langskomen maar zie het verband even niet.
Mogelijk is er verwarring rondom de term 'marathon'. Het bankdrukmarathon in kwestie geen wedstrijd maar een evenement waar mensen die graag bankdrukken aan elkaar (of aan zichzelf) laten zien waar ze toe in staat zijn. Als de een graag in een shirt drukt dan mag dat! Vind je het gaaf om met een slinger toch nog die 20kg extra te pakken. Hartstikke gaaf..
Sorry dat ik je logje weer bevuil met off topic gepraat Wasp. Je bank gaat goed trouwens de laatste tijd![]()

Hoi Diaephi, bedankt voor je vraag. Ik zie niet zo goed in wat de NPB met het organiseren van een bankdrukmarathon te maken heeft. Ik zie jou vraag wel vaker langskomen maar zie het verband even niet.
Mogelijk is er verwarring rondom de term 'marathon'. Het bankdrukmarathon in kwestie geen wedstrijd maar een evenement waar mensen die graag bankdrukken aan elkaar (of aan zichzelf) laten zien waar ze toe in staat zijn. Als de een graag in een shirt drukt dan mag dat! Vind je het gaaf om met een slinger toch nog die 20kg extra te pakken. Hartstikke gaaf..
Sorry dat ik je logje weer bevuil met off topic gepraat Wasp. Je bank gaat goed trouwens de laatste tijd![]()