Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Lol, nog niet wakker vandaag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, nog niet wakker vandaag.
Het is makkelijker om stabiel ~95/95 te wegen voor me en ik vind dat mijn fysiek ook erg achteruit gaat als ik naar 100+ ga. Als ik echt serieus mee zou willen doen in de 105, zou ik buiten wedstrijden om eigenlijk iets boven de 105 moeten wegen en ik zie dat op korte termijn (een paar jaar) niet gebeuren en al zeker niet met een voor mij acceptabel fysiek. Dus ja, ik denk dat ik in ieder geval de volgende wedstrijd (DRC cup) in de 93 ga doen. Daarna zie ik wel weer.
inb4 je bent powerlifter, je bent toch al dik en lelijk, wat maakt fysiek je verder nog uit.

Vind de -93 klasse wel een van de meest sterke klasses in Nederland qua deelnemersveld toch.ja kan me best voorstellen dat je geen 105 wil wegen met jouw lengte.
dan leef je wel echt de dikke PLer leef.
ik vroeg het omdat je de vorige keer wel -105 deed.
wel beetje jammer dit nu moet ik dus of 105 of 83 gaan om jou te ontwijken![]()
ja kan me best voorstellen dat je geen 105 wil wegen met jouw lengte.
dan leef je wel echt de dikke PLer leef.
ik vroeg het omdat je de vorige keer wel -105 deed.
wel beetje jammer dit nu moet ik dus of 105 of 83 gaan om jou te ontwijken![]()
wel logisch, is volgens mij ook de grootste klasse kwa deelnemers aantal.Vind de -93 klasse wel een van de meest sterke klasses in Nederland qua deelnemersveld toch.
De klasse nemen waarin jij het sterkst kan zijn / bent op dat moment en niet naar anderen kijken. Naar mij hoef je sowieso niet te kijken, er zijn echt genoeg mensen in zowel de 105 als de 93 die mij er echt snoeihard uitliften.
Dat dus. Maar serieus: ik heb misschien al een jaar of twee helemaal niets specifieks voor abs gedaan. Ik denk ook niet dat het persé nodig is, maar ik denk dat een sterke core wel belangrijk is voor PL. Als ik nog wat tijd heb en een beetje aan core kan werken met situps, doe ik het dus maar.
ja was ook niet serieus, zal de -93 worden.
of vol hoody gaan en naar de 83.
Ga je bij de NPB liften dan? Je kuurde toch? Of was dat iemand anders?
Nice, weer een rel
Ik ga alvast wat whatsappjes sturen