BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kneep je wel goed in je hamstrings terwijl je er aan dacht? Anders was alles voor niks![]()
@wwe knijpt m altijd in z'n hamstrings tijdens het deadliften, zodat ie daar extra hard aan kan denken en op kan focussen.
Mm hamstrings ja, denk dat ik toch iets fout doe met me quad pomp![]()
. Extreem gemotiveerd na het geweld van @Chreiz vandaag. Manmanman wat was het bruut om dat te zien.
Hoelang ben je eigenlijk met zo'n training bezig man?
Flink jelly op al die oefeningendie je doet per dag.
Harde, soepele training. PR's stellen weinig voor, maar het is wel lekker om makkelijke PR's te zetten. Extreem gemotiveerd na het geweld van @Chreiz vandaag. Manmanman wat was het bruut om dat te zien.
Dank je, nu nog een mooie 1RM ervan zien te maken.
Ja, gaat nog wel even duren als ik met 2,5 blijf verhogen. Dit gaat allemaal nog makkelijk. Wel binnenkort kijken of ik 270 kan trekken, want dat is stiekem toch wel een gewicht dat ik ondertussen als haalbaar zie.
Dank je, nu nog een mooie 1RM ervan zien te maken.
Ja, gaat nog wel even duren als ik met 2,5 blijf verhogen. Dit gaat allemaal nog makkelijk. Wel binnenkort kijken of ik 270 kan trekken, want dat is stiekem toch wel een gewicht dat ik ondertussen als haalbaar zie.