KapiteinKoolvis
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik dat voor je doe, KapiteinKoolvis, wil ik er iets voor terug. Ik vertel jou dingen in het Latijn, jij vertelt mij dingen in het Latijn. Quid pro quo. Ja of nee, KapiteinKoolvis.
Is goed. Gingen die deadlifts eigenlijk goed of gingen ze ad nauseam?
Ik doe zelf altijd AMD Wodka deadlifts
Is MMA eigenlijk goed te combineren met liften? Ik zit er aan te denken om brazilian jiu jitsu of krav maga te gaan doen 1x pw binnenkort maar wil eigenlijk niks inleveren qua pl
Dit inderdaad, ik doe nu 1x per week Krav. Gelukkig is er veel focus op techniek bij ons, al zit er ook een flinke dosis conditiewerk in. Gewoon niet full r*tard gaan tijdens push ups, burpees of whatever ze je laten doen voor wat krachtontwikkeling. Het conditiewerk is wel welkom IMHO.Ja en nee. Meer dan 1x per week zou ik absoluut afraden, maar 1x per week kan niet zoveel kwaad. Tenzij je een leraar hebt die retarded is en je allerlei boute situps / pushups etc. laat doen voordat de daadwerkelijke les begint, want die zijn er. In dat geval zou ik zeggen "Nope, ik lift. Dit is niet goed voor mij!" en het gewoon skippen. Gewoon proberen je op techniek te richten en de belastende dingen uit de weg gaan, dan kan het wel. Als je tijdens vechtsport het vermoeden hebt dat je te goor aan het gaan bent, dan ben je waarschijnlijk vanuit PL-oogpunt al te goor gegaan.