- Waardering
- 15.913
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
balen van die fail.
240 ging wel goed dan neem ik aan als je de stap naar 260 genomen hebt.
geen filmpjes?
Het is denk ik wel meer dan dat. Ik heb de afgelopen ~5 a 6 weken wel erg veel gedaan en nooit meer dan 1 dag rust tussen de trainingen gehad. Ik had al een pomp in m'n borst bij opwarmen voor de bench en heel m'n lichaam voelt verrot. Volgens mij moet ik ook even iets meer rust pakken. Morgen nog liften en dan eens een weekend echt helemaal niets doen en desnoods 1 weekje iets lichter training. Nu nog wel wat tijd om dat te doen.
Ja 240 ging heel hard eigenlijk. 260 kwam ook hard los. Heb wel een filmpje, maar niet echt materiaal voor instagram.
4 x 3 x 222.5 + 5 x 222.5 met over. Op basis van dat zou een 260 toch gewoon moeten kunnen, lijkt me. Zeker gezien het feit dat ik al eens 255 heb getrokken en in die tijd 4 x 3 x 215 als volume PR had en dat was gewoon echt heel zwaar toen.
daar gaat het toch niet om? Je zegt zelf dat het qua form niet goed was. Komt denk ik gewoon omdat je vanaf wat setjes met 220, 260kg rauw op je dak valt. Toch een 40kg stap wat wel impact heeft op je form.
Helemaal eens met Tymen, mijn ervaring is ook dat als je veel volume en reps draait op deadlift dat je goed wordt in volume draaien en reps maken op deadlift.
Voor je 1 rm zul je hoger in je % moeten gaan zitten.
Bovendien vind ik 5x222,5 ong gelijk aan 245/250 en is er toch minimaal 5x230 nodig om 260 te kunnen.
Die rep calculators werken voor geen meter voor de meeste mensen. Overigens zou ik 5 x 230 ook wel hebben gekund een week of 2 a 3 geleden. Ben gewoon moe. Met 4 x 3 x 215 trok ik rustig 255. Dit had gewoon moeten lukken. Twee weken geleden trok ik zowel 240 als 250 hard met echt nog veel over.
Wederom, hier zit het probleem volgens mij niet, het probleem zit in het feit dat ik niet genoeg rust heb gepakt en veel volume heb gedraaid.
Ik ga nu ook geen problemen zien waar geen problemen zijn. Ik heb 1 slechte training in 3 maanden en meteen komt er een discussie op gang over mijn trainingsaanpak. Gaat me wel wat ver.
Natuurlijk waardeer ik jullie input, maar de primaire factor die voor falen zorgde is niet dit, denk ik.