AndroidHealthClinic

Algemeen slowtalk log van Wasp

Squat
1 x 200 beltless voor een PR, ging echt super easy. Stelt verder niet zoveel voor I guess, alleen nog nooit gedaan

Belt om:
7 x 200 PR
3 x 200
3 x 200
3 x 200
3 x 200
.
Mooie wendler repout deze week, geen puf meer voor wat jokersetjes?

Lol stel je niet aan Tymen :p iets meer reps maken in training dan heb je geen last van die dingen :D

Goed bezig trouwens Karel! Je bent erg constant aan het trainen en dat is te zien aan je resultaten.

Lol, je kiest er toch zelf voor.

Nee zunnepitte.

Vanaf mijn jongste jeugd ben ik vetgemest. Ik ben obees en ik ben een slachtoffer. Een slachtoffer van de consumptiemaatschappij. Een slachtoffer van het kapitalisme. Een slachtoffer van de westerse welvaart. Waar anderen gingen sporten kreeg ik roomijs en puur transvet in m'n mond gegoten. Waar anderen naar de gymles gingen kreeg ik een trechter op m'n mond waar cola en slagroom doorheen ging. Daarnaast heb ik mijn genen enorm tegen. Sommige dagen zit ik onder de 9000 kcal en val ik nog niet af. Stel je voor. Ik ben zielig. Ik ben meelijwekkend. Ik ben een slachtoffer. Steun mij. Dit is een schreeuw om hulp. I'm reaching out. Pak mijn hand. Trek me er uit. HELP MIJ!!!!

Nee zunnepitte.

Vanaf mijn jongste jeugd ben ik vetgemest. Ik ben obees en ik ben een slachtoffer. Een slachtoffer van de consumptiemaatschappij. Een slachtoffer van het kapitalisme. Een slachtoffer van de westerse welvaart. Waar anderen gingen sporten kreeg ik roomijs en puur transvet in m'n mond gegoten. Waar anderen naar de gymles gingen kreeg ik een trechter op m'n mond waar cola en slagroom doorheen ging. Daarnaast heb ik mijn genen enorm tegen. Sommige dagen zit ik onder de 9000 kcal en val ik nog niet af. Stel je voor. Ik ben zielig. Ik ben meelijwekkend. Ik ben een slachtoffer. Steun mij. Dit is een schreeuw om hulp. I'm reaching out. Pak mijn hand. Trek me er uit. HELP MIJ!!!!
Tijd om het internet weer te verlaten, Tymen

Nee zunnepitte.

you tell them!

Nee zunnepitte.

Je zoekt het maar uit :D klinkt wel als de ideale opvoeding om 200 te benchen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.209
Ik zie dat hier een flinke discussie is losgebarsten, gezellig.

welkom bij de club

elke dag jezelf de t*ring zweten, niet meer fatsoenlijk uit de bank/stoel/wc komen, geen normale kleren kunnen vinden, buiten adem zijn na twee trappen, nooit meer fietsen, etc etc

echt genieten

Ik kan mezelf hier echt totaal niet in herkennen, ik doe MMA en ik fiets behoorlijk veel. Enige waar ik me wel in herken is het kleding probleem (bij mij broeken), maar we schelen toch nog wel een kilo of 20 (die ik zelf niet van plan ben te gainen, maar die er op termijn vast wel bij zullen komen). Ik heb ook gewoon met die extreme hitte mijn trainingen afgemaakt en zelfs dat 7 x 200 squat PR gezet.

Lol, je kiest er toch zelf voor.

Eigenlijk hier wel mee eens ja, hoewel ik de redenering van T wel begrijp. Volgens mij denkt T dat hij relatief het sterkst kan zijn in minimaal de -120, dus ik snap wel dat hij daarin blijft. #bedication

Goed bezig trouwens Karel! Je bent erg constant aan het trainen en dat is te zien aan je resultaten.

Dank je, het is nog steeds niet het niveau waar ik wil zijn, maar ik blijf gelukkig wel gestaag vooruit gaan. Ik hoop in ieder geval dit jaar nog 400 wilks te hitten, wat opzich wel realistisch is als ik goed blijf trainen. Hier en daar moet er vooral op techniek (op vooral DL) ook nog wel wat finetuning gebeuren helaas, maar dat is iets voor na de DRC.

• #1.211
Vandaag
DL
1 x 220
1 x 230
3 x 240 PR nog wel easy: https://www.instagram.com/p/BFUQyB7sEZO/?taken-by=the_wasp_nl

3 x 225
3 x 225
3 x 225

Beltless paused DL
5 x 170
5 x 170

Paused bench
3 x 120
3 x 120
3 x 120
3 x 120
3 x 120

Close grip
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Paused squat
3 x 180
3 x 180
3 x 180
3 x 180
3 x 180

harde reps

Goed kruis gehoffen

Netjes! Gingen idd gemakkelijk de lucht in.

GirlModusOn

Zitten die SBD shirts goed? En beetje zelfde dikke stof als de Animal shirts?

GirlModusOff

Zit die xxl nutrition broek goed? Wat voor stof is het? Vergelijkbaar met een Nike trainingsbroek?

Wat een swagger, helemaal rood met zwart gekleed. Je bent een echte fitgirl!

• #1.218

Netjes! Gingen idd gemakkelijk de lucht in.

Thanks mannen!

GirlModusOn

Zitten die SBD shirts goed? En beetje zelfde dikke stof als de Animal shirts?

GirlModusOff

Het zit ongeveer zoals een shirt zit. Ik kan hier niet echt veel mee, eerlijk gezegd. Gewoon een stevig shirt van katoen.

Wat een swagger, helemaal rood met zwart gekleed. Je bent een echte fitgirl!

Alles voor die potentiële +2 likes op instagram.

Vandaag
Sq
6 x 172,5
6 x 172,5
6 x 172,5
6 x 172,5
6 x 172,5

Extra lange paused bench
4 x 112,5 PR
4 x 112,5
4 x 112,5
4 x 112,5
4 x 112,5

BOR
6 x 100
6 x 100
6 x 100
6 x 100
6 x 100

Pull ups
6 x BW
6 x BW
6 x BW

Inlince bench
6 x 80
6 x 80
6 x 80
6 x 80

3 sets tri's
3 sets bi's
3 sets delts

• #1.219
Gisteren

Beltless highbar SQ
5 x 145
5 x 145
5 x 145

Paused bench
5 x 100
5 x 100
5 x 100

SLDL
3 x 145
3 x 145
3 x 145

Vandaag
SQ
3 x 205
3 x 205
3 x 205
3 x 205
3 x 205
3 x 205
3 x 205 VPR

Paused bench
1 x 140
3 x 145 PR > https://www.instagram.com/p/BFejFKJsEcS/?taken-by=the_wasp_nl

5 x 125
5 x 125
5 x 125

DL
5 x 205
5 x 205
5 x 205

Werken, dus geen tijd voor meer.

Hoe veel rust pak je ongeveer tussen die 3x205 setjes?

Terug
Naar boven