XXL Nutrition

angelus log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat ga je erna dan doen?

Dit soort motivatie om te kuren sta ik imo niet achter...maar jij moet doen wat je wilt (doe je toch lol). Open dan wel even een log, ben benieuwd!
 
Waarom moet je in september klaar zijn? Waarom die haast?
 
Lelijke lamme luiwammes die je bent!
 
Benchpress:
5x47,5kg
5x57,5kg
5x67,5kg
5x77,5kg
3x87,5kg (fail)
1x95kg (fail)

DB shoulder press: 3x10x22kg
Incline BP: 3x10x45kg
DBFlyes: 12|10|8x16kg|18kg|20kg
DB side raises superset Plate front raises: 3x12x16kg|18kg|18kg ss 3x8x20kg
Bent over raises: 3x12x20kg
 
Side raise strikt?
Maar prima training verder, voor een angelus :D
 
PU: 3x8xBW
BBrow: 3x8x70kg
LatPulldown: 5x8x23,5kg|28,5kg|33,5kg|38,5kg|38,5kg + dropset
TbarRow: 3x8x45kg|50kg|55kg + dropset
Dips: 3x8xBW
SingleSeatedDBTricepExtension: 3x12x22kg|24kg|26kg
DBskullcrushers superset pushdowns ultraset CGBP: 3x8x10kg ss 3x8x15kg us 3x10x40kg
 
SQ:
5x40kg
5x60kg
5x85kg
5x92,5kg
5x100kg
5x107,5kg
4x115kg (fail op 5de rep)
1x125kg

BBcurl: 3x12x30kg

Deadlift:
5x90kg
5x130kg
5x140kg (doel van 19 mei behaald)

Seated DB curl: 10|8|7x16kg
Leg Extensions superset Leg Curl ultraset BBshrugs: 3x12x105kg ss 3x8x75kg us 3x12x90kg
Machine Preacher Curl superset Hammer curls:10|8x35kg ss 8|6x12kg

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 23:13 ----------

Volgende doelen voor 19/05/13:
SQ: 3x8x102,5kg
BP: 3x8x75kg
MP: 3x8x52,5kg
DL: 3x5x130kg, 1x5x140kg (met gebruik van straps)
alles behalve bench, not bad:)
 
Ik ben benieuwd hoe het een maand of 3 na je kuur met je gaat. Als iemand natty niet gemotiveerd genoeg is voor een mooie fysiek gaat dit na de kuur vaak helemaa niet meer lukken. Maar misschien ben je dan gemotiveerd het te behouden.
 
Ik ben benieuwd hoe het een maand of 3 na je kuur met je gaat. Als iemand natty niet gemotiveerd genoeg is voor een mooie fysiek gaat dit na de kuur vaak helemaa niet meer lukken. Maar misschien ben je dan gemotiveerd het te behouden.

niet gemotiveerd genoeg... bitch please, zijn weinig mensen op dbb die zo dedicated eten en trainen als ik;) (sinds januari dan toch:o)

Maar ik heb alsnog besloten niet te kuren, zou dan nu uit het niets moeten beginnen cutten, en daar heb ik momenteel geen zin in.
 
niet gemotiveerd genoeg... bitch please, zijn weinig mensen op dbb die zo dedicated eten en trainen als ik;) (sinds januari dan toch:o)

Maar ik heb alsnog besloten niet te kuren, zou dan nu uit het niets moeten beginnen cutten, en daar heb ik momenteel geen zin in.

Zo wordt het natuurlijk niks in September.

Wat is het nou, ga je naar hetzelfde vakantie adres als je ex vriend/vriendin die je nog altijd diep zit en zin je op wraak?
 
niet gemotiveerd genoeg... bitch please, zijn weinig mensen op dbb die zo dedicated eten en trainen als ik;) (sinds januari dan toch:o)

Maar ik heb alsnog besloten niet te kuren, zou dan nu uit het niets moeten beginnen cutten, en daar heb ik momenteel geen zin in.

Dat zijn een paar weken man, dat zegt niks.
 
Ik heb uit goede bron vernomen dat Angelus in September definitief wil retiren van de sport, recht op z'n hoogtepunt.
 
Zo wordt het natuurlijk niks in September.

Wat is het nou, ga je naar hetzelfde vakantie adres als je ex vriend/vriendin die je nog altijd diep zit en zin je op wraak?

bedoelde daarmee dat ik nu volledig onvoorbereid ben, weet nieteens hoe ik een cut best zou aanpakken. Was van plan de laatste week van juni me goed in te lezen zodat ik begin juli voorbereid aan de cut zou kunnen beginnen.
En nu inlezen gaat niet, omdat ik het te druk heb met school.
 
Dat zijn een paar weken man, dat zegt niks.

Toen hoorde hij waarschijnlijk dat in September de dag komt waarop hij er op zijn best uit moet zien. Dit is zijn roeping.

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 13:53 ----------

bedoelde daarmee dat ik nu volledig onvoorbereid ben, weet nieteens hoe ik een cut best zou aanpakken. Was van plan de laatste week van juni me goed in te lezen zodat ik begin juli voorbereid aan de cut zou kunnen beginnen.
En nu inlezen gaat niet, omdat ik het te druk heb met school.

Oke, als ik je minder zie posten nu geloof ik het.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven