AndroidHealthClinic

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Train je wel fanatiek Angelus? Ik vind dat je lef hebt deze foto te posten, maar na een paar jaar trainen is het de moeite niet echt waarde geweest of wel? Misschien vind je het trainen en wat er bij komt kijken leuk, maar qua fysiek zie je er uit als een willekeurig iemand die niet echt traint en dat is toch zonde van de tijd.

Ben benieuwd als je gaat kuren wat dat gaat worden en wat je over houdt. Als je wel serieus hebt getraind dan misschien eens je test waarden laten meten want dit is toch echt weinig resultaat. Dit voordat je gaat kuren, anders help je je eigen misschien schamele waarden wel naar de klote. Je maakt ook makkelijk vet aan, ook een indicatie van low test. Dit is mijn advies, doe er je voordeel mee.

Ik denk dat hij wel goed trainde, maar dat zijn voeding gewoon zoog. Tijd voor een nieuwe start dus. GL Angelnus

• Topic Starter Topic Starter
Train je wel fanatiek Angelus? Ik vind dat je lef hebt deze foto te posten, maar na een paar jaar trainen is het de moeite niet echt waarde geweest of wel? Misschien vind je het trainen en wat er bij komt kijken leuk, maar qua fysiek zie je er uit als een willekeurig iemand die niet echt traint en dat is toch zonde van de tijd.

Ben benieuwd als je gaat kuren wat dat gaat worden en wat je over houdt. Als je wel serieus hebt getraind dan misschien eens je test waarden laten meten want dit is toch echt weinig resultaat. Dit voordat je gaat kuren, anders help je je eigen misschien schamele waarden wel naar de klote. Je maakt ook makkelijk vet aan, ook een indicatie van low test. Dit is mijn advies, doe er je voordeel mee.

van die 2 jaar minstens 14 maanden fanatiek.
Wat betreft of het de moeite waard is geweest, als je ziet waar ik vandaan kom zeker wel, daarnaast zijn deze foto's ook niet bepaald optimaal getrokken, gewoon ff rap geschoten ter referentie.
Qua bodyweight en krachtstats ga ik ongeveer gelijk op met andere dbbers zoals skyblazer en sayer, dus low test levels lijkt me niet heel waarschijnlijk. (hoewel deze me nu wel zwaar dwarfen op de grote 3 door krachtverlies tijdens cut)

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Ik denk dat hij wel goed trainde, maar dat zijn voeding gewoon zoog. Tijd voor een nieuwe start dus. GL Angelnus

voeding was ook goed in die 14 maanden, gewoon een beetje teveel kcal.

Wegens een weekban kan angelus de recentst genomen pic niet posten dus bij deze

2rnhmo4.jpg

Hoe krijg je een weekban? :roflol:

Kan ie mooi een week eens goed gaan trainen

Morgen unban ik je Angelus.

Pff, ik heb wat pagina's terug gelezen en het is lachwekkend hoe triest sommige mensen hier reageren :o

Volwassen mannen die blijkbaar nog even hun onzekerheden eruit proberen te lullen, beetje zielige vertoning dit.

-1 voor die mensen.

@ Angulus Je boekt vooruitgang, misschien niet zo snel als sommigen (en jijzelf) het misschien zouden willen zien maar het belangrijkste is natuurlijk dat je er zelf tevreden mee bent.

weg:(

Pff, ik heb wat pagina's terug gelezen en het is lachwekkend hoe triest sommige mensen hier reageren :o

Volwassen mannen die blijkbaar nog even hun onzekerheden eruit proberen te lullen, beetje zielige vertoning dit.

-1 voor die mensen.

@ Angulus Je boekt vooruitgang, misschien niet zo snel als sommigen (en jijzelf) het misschien zouden willen zien maar het belangrijkste is natuurlijk dat je er zelf tevreden mee bent.

is en blijft dbb hè:D

Ik zie dat je meer beachboy wilt worden dan bodybuilder, wat doe je dan eigenlijk op een bodybuilding forum als ik vragen mag ? Mij lijkt dat je dan aan dutchfitness meer hebt.

goed getraind

-1 voor die mensen.

Komt omdat hij zelf ook altijd loopt te haten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven