Fitness Seller

angelus log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dat is natty wel haalbaar! Succes met je doelen
 
kan je nu niet besluiten dat je te vroeg bent gaan cutten? Er zat toch duidelijk te weinig spier onder het vet om een mooi figuur over te houden? Ik ken het probleem, heb het zelf ook meegemaakt en het suckt. Je hebt wel een vrij brede taille, da's ook wel k*t.

was srs te dik in juli, was echt geen optie om nog door te bulken, dus nee.
en om nu te stoppen voordat ik totaal shredded ben is ook weer geen optie.
 
Mooi om te zien hoe je nog steeds als een vieze vuile zielige mongolide invalide debiele gehandicapte spast met parkinson, aids en lepra traint.
Ga zo door :thumb:
 
Mooi om te zien hoe je nog steeds als een vieze vuile zielige mongolide invalide debiele gehandicapte spast met parkinson, aids en lepra traint.
Ga zo door :thumb:
Die liefde druipt er gewoon vanaf :roflol:
 
2mqj1nk.jpg


dem back thickness. Zou niet veel tijd meer verspillen met dat wachten op je kuur. Neem Tren, leant je automatisch uit.
 
2mqj1nk.jpg


dem back thickness. Zou niet veel tijd meer verspillen met dat wachten op je kuur. Neem Tren, leant je automatisch uit.

Mensen die er ongetraind uitzien aanraden om te kuren :rolleyes: Beter eet hij netjes zijn bordje leeg en werkt hij zich naar een 200kg deadlift toe.
 
Heb je wel getraind in de periodd tussen die fotos?
 
Was wel tijd om te cutten inderdaad. Had hetzelfde probleem, en nog steeds wel een beetje. Zou gewoon echt lean gaan bouwen nu.
 
Iedereen zegt wel dat zijn taille breed is (is ook wel zo), maar niemand kijkt naar zijn rug, vind persoonlijk dat zijn brede rug het weer compenseert, zeker een pluspunt iig. Verder vind ik de verhoudingen wat vaag, dus of je traint verkeerd, of een verkeerde aanleg.
 
Iedereen zegt wel dat zijn taille breed is (is ook wel zo), maar niemand kijkt naar zijn rug, vind persoonlijk dat zijn brede rug het weer compenseert, zeker een pluspunt iig. Verder vind ik de verhoudingen wat vaag, dus of je traint verkeerd, of een verkeerde aanleg.

kan wel, rug train ik altijd met meer volume dan de rest omdat het daar belachelijk lang bij duurt voordat ik een pomp voel en/of uitgeput ben. Daarnaast heb ik triceps, kuiten en abs amper getraind het grootste deel van die 2 jaar op consequent 3 setjes dippen en af en toe wat pushdowns/situps/calfraises na (de rippetoe guide een beetje teveel op waarheid genomen:o). Ben ze pas serieus beginnen trainen rond maart/april 2013.
 
kan wel, rug train ik altijd met meer volume dan de rest omdat het daar belachelijk lang bij duurt voordat ik een pomp voel en/of uitgeput ben. Daarnaast heb ik triceps, kuiten en abs amper getraind het grootste deel van die 2 jaar op consequent 3 setjes dippen en af en toe wat pushdowns/situps/calfraises na (de rippetoe guide een beetje teveel op waarheid genomen:o). Ben ze pas serieus beginnen trainen rond maart/april 2013.

Als jij (blijkbaar) goed op volume reageert, dan is het vrij simpel wat jij de komende jaren moet doen.
 
Als jij (blijkbaar) goed op volume reageert, dan is het vrij simpel wat jij de komende jaren moet doen.

idd, na cut ben ik klaar met 5reppers, **** kracht:roflol:
 
idd, na cut ben ik klaar met 5reppers, **** kracht:roflol:

reg-park.jpg


reg park is not amused. Denk je echt dat wanneer je overgaat op een hogere reprange je ineens superveel massa gaat pakken :roflol:
 
Dat idee wordt gewekt door de laatste paar posts.
 
Als ik het goed voor heb zegt Angelus op de vorige pagina dat hij meer beachboy dan bb aspiraties heeft, waarom zou hij dan gaan voor massa? :scratch:
 
reg-park.jpg


reg park is not amused. Denk je echt dat wanneer je overgaat op een hogere reprange je ineens superveel massa gaat pakken :roflol:
reg park kan mijn behaarde balzak zuigen

Als ik het goed voor heb zegt Angelus op de vorige pagina dat hij meer beachboy dan bb aspiraties heeft, waarom zou hij dan gaan voor massa? :scratch:

kan geen beachboy zijn met mn huidige massa, moet nog minstens 5kg aan
 
Dat idee wordt gewekt door de laatste paar posts.

Waar dan precies, de enige aanleiding die ik maakte was dat zijn lichaam waarschijnlijk beter op volume reageert, dan krachtgericht trainen, niemand had het over ''super veel spiermassa''.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven