Fitness Seller

angelus log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Exact.

Nogmaals; 4 dagen ub/lb, op je main lifts gewoon progressive overload toepassen

ub1; bench 5x5 , bor 4x6, cg bench 5x5, pull ups + bicep/tricep
lb1; deadlift 3x3, 5x5 squat, 4x6 stifflegged + wat pomp oefeningen als je je daar goed bij voelt
ub2; mp 5x5, bor 4x6, mp 3x3, t-bar/lat pd 4x10 + raises/facepulls
lb2; 3x3 squat, deadlift 5x5, frontsq 5x5 (kan, hoeft niet) + wat pomp oefeningen als je je daar goed bij voelt

Nu nog een beetje goed vreten en dan moet 't wel wat worden toch. ik ben ook iets van 14kg aangekomen in 5/6 maanden, zonder echt bijzonder veel vetter te worden. Tuurlijk heb ik fat gains, maar soms moet je dat voor lief nemen als je wat buffer wilt worden.

Meals btw ook lekker easy houden;

1. havermout + whey + melk
2. pasta + gehakt
3. kip + rijst
4. avondmeal
5. whey + melk + bananen
6. kwark

Nu zelf nog hoeveelheden invullen om aan je kcals/macro's te komen (+5/+10% van je behoefte), hou dat eens 3 maanden vol en kijk wat je gained.

En ja, dit is wat ik doe. en ik weet dat het op DBB populair is om te roepen en te schreeuwen dat het één voor de ander niet hoeft te werken, maar daar geloof ik allemaal niet zo in.

Heb wel weer genoeg getikt.
**** low reps, ik ga 4x8
 
Dan in de periode van jan 2013 tot juni 2013 heb ik mss wel voor de volle 100% getraind en gegeten, maar gewoon belachelijk teveel gegeten. (8kg op 5,5 maanden is niet normaal)


Precies mijn toename, qua gewicht en tijd :rolleyes:
Dacht dat het niet slecht was :roflol:
 
Dan in de periode van jan 2013 tot juni 2013 heb ik mss wel voor de volle 100% getraind en gegeten, maar gewoon belachelijk teveel gegeten. (8kg op 5,5 maanden is niet normaal)


Precies mijn toename, qua gewicht en tijd :rolleyes:
Dacht dat het niet slecht was :roflol:

ligt ook aan je trainingstijd, ik had al anderhalf jaar getraind voordien.
 
Angelus ooit al eens gedacht aan het schema van Kelei? 10x3x3x3x3x3x3x3

6 dagen per week knallen. fullbody everyday... eiwitten omhoog schroeven naar 3 gr p/kg lichaamsgewicht.
zeker ga je gains maken dan.
 
**** low reps, ik ga 4x8

Goed naar anderen geluisterd in de afgelopen tijd dan.

Angelus ooit al eens gedacht aan het schema van Kelei? 10x3x3x3x3x3x3x3

6 dagen per week knallen. fullbody everyday... eiwitten omhoog schroeven naar 3 gr p/kg lichaamsgewicht.
zeker ga je gains maken dan.

Daar ga je lekker veel gains mee maken door een beetje met 60 3 reps te gaan squatten. Zo iets moet je alleen doen als je echt gevorderd bent en sterk.
 
Angelus ooit al eens gedacht aan het schema van Kelei? 10x3x3x3x3x3x3x3

6 dagen per week knallen. fullbody everyday... eiwitten omhoog schroeven naar 3 gr p/kg lichaamsgewicht.
zeker ga je gains maken dan.
ziet er nog wel half interessant uit, maar ga toch eerst tijdje 4x8 proberen.

Goed naar anderen geluisterd in de afgelopen tijd dan.
insanity is doing the same thing over and over again but expecting different results

Daar ga je lekker veel gains mee maken door een beetje met 60 3 reps te gaan squatten. Zo iets moet je alleen doen als je echt gevorderd bent en sterk.
zoals ik het schema begrijp doe je 1 set met een gewicht waar je 10 reps mee haalt, en rust je vervolgens 30 sec tussen elke set tot je de 50 reps haalt. Dus je doet niet noodzakelijk 10x3x3x...., eerder 10x7x5x3x3x3,....
Dat alles ook nog met een redelijk gewicht (haal op squat bv makkelijk 1x10 met 90kg)
 
Zometeen niet weer een bloedtest aanvragen als je weer Foktop weinig gained he.
 
Zo te lezen ga je voorlopig weer gewoon trainen en goed eten zonder te kuren?
 
zoals ik het schema begrijp doe je 1 set met een gewicht waar je 10 reps mee haalt, en rust je vervolgens 30 sec tussen elke set tot je de 50 reps haalt. Dus je doet niet noodzakelijk 10x3x3x...., eerder 10x7x5x3x3x3,....
Dat alles ook nog met een redelijk gewicht (haal op squat bv makkelijk 1x10 met 90kg)

Correct, 30 seconden is een richtlijn, geen absolute.
Je moet minimaal 2 maximaal 3 reps kunnen halen (na het 3e setje ofzo), haal je 1 rep, dan verhoog je je rusttijd. Haal je 4 of meer reps, dan verlaag je je rusttijd.

En je moet inderdaad je 10RM pakken, dus als jij 1x10x100kg kan squatten, moet je geen 10x90kg gaan pakken. Je moet een gewicht pakken dat je net 10 keer kan en geen 11e keer. En zodra je datzelfde gewicht uiteindelijk 12x kan, ga je verhogen.
 
Zo te lezen ga je voorlopig weer gewoon trainen en goed eten zonder te kuren?
idd, even terug op niveau van september 2012 komen, dan eventueel spuit erin.

Correct, 30 seconden is een richtlijn, geen absolute.
Je moet minimaal 2 maximaal 3 reps kunnen halen (na het 3e setje ofzo), haal je 1 rep, dan verhoog je je rusttijd. Haal je 4 of meer reps, dan verlaag je je rusttijd.

En je moet inderdaad je 10RM pakken, dus als jij 1x10x100kg kan squatten, moet je geen 10x90kg gaan pakken. Je moet een gewicht pakken dat je net 10 keer kan en geen 11e keer. En zodra je datzelfde gewicht uiteindelijk 12x kan, ga je verhogen.
heb je het schema al ooit gedaan? wat was je ervaring ermee?
 
Verstandig, al had ik graag je kuurlogje gelezen.
 
heb je het schema al ooit gedaan? wat was je ervaring ermee?

Ik doe het 'oude' schema momenteel, op 30 reps. Maar ik zit in de cut dus ik kan je er nog niet veel over vertellen qua gains. Ik merk wel dat m'n spieren een stuk groter/voller ogen door de extra glycogeen opslag.

Hier is het schema:

D1 - Chest, front/side delts, triceps
D2 - Upper back, rear delts, biceps
D3 - Legs, lower back
D4 - Repeat D1
D5 - Repeat D2
D6 - Repeat D3
D7 - Rest

D1 - Bench press, incline bench press, rope pressdowns, overhead dumbbell extensions (single arm), dumbbell side laterals
D2 - Chin-ups, pull-ups, chest-supported rows (or seated rows), rear delt flyes, preacher curls
D3 - Romanian deadlifts, front squats, leg curls, leg extensions, standing calf raises, seated calf raises
En dan ga je 3 weken voluit en dan hou je 1 week rust/deload (bij deload doe je alleen het eerste 10rm setje zonder de rest, per oefening, met rust doe je niks). Dus telkens 3/1 3/1 3/1 3/1.

Ik ga over een maand of anderhalf a twee weer bulken, daarna kan ik je meer vertellen ;).
Ik heb wel gemerkt dat ik in die 3 weken ook veel meer geconditioneerd raakte met weinig rust, dat het me makkelijker af ging. Anders moet je MichielN eens benaderen, die doet het schema al langer en in de bulk.
Zijn log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/michielns-log-354591/
 
Ik doe het 'oude' schema momenteel, op 30 reps. Maar ik zit in de cut dus ik kan je er nog niet veel over vertellen qua gains. Ik merk wel dat m'n spieren een stuk groter/voller ogen door de extra glycogeen opslag.

Hier is het schema:

En dan ga je 3 weken voluit en dan hou je 1 week rust/deload (bij deload doe je alleen het eerste 10rm setje zonder de rest, per oefening, met rust doe je niks). Dus telkens 3/1 3/1 3/1 3/1.

Ik ga over een maand of anderhalf a twee weer bulken, daarna kan ik je meer vertellen ;).
Ik heb wel gemerkt dat ik in die 3 weken ook veel meer geconditioneerd raakte met weinig rust, dat het me makkelijker af ging. Anders moet je MichielN eens benaderen, die doet het schema al langer en in de bulk.

dacht dat in kelei zn topic op bb.com iets stond van als ofwel 3 weken en deload, ofwel 5 weken en een week platte rust?
 
dacht dat in kelei zn topic op bb.com iets stond van als ofwel 3 weken en deload, ofwel 5 weken en een week platte rust?

Wat later heeft hij zijn aanrading veranderd naar 3 week on 1 week off, 6/2 (geen 5/1 volgens mij, nog nooit gehoord), raadt hij niet meer aan. En inderdaad of deload, of complete rust.
Het ligt er een beetje aan hoe je je voelt, mijn trceps pees is na die 3 weken al flink gaan zeuren (misschien ook omdat ik in een kcal deficit zit) dus ik hou het even op complete rust.

Bron: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=157587143&p=1147975073&viewfull=1#post1147975073
 
Wat later heeft hij zijn aanrading veranderd naar 3 week on 1 week off, 6/2 (geen 5/1 volgens mij, nog nooit gehoord), raadt hij niet meer aan. En inderdaad of deload, of complete rust.
Het ligt er een beetje aan hoe je je voelt, mijn trceps pees is na die 3 weken al flink gaan zeuren (misschien ook omdat ik in een kcal deficit zit) dus ik hou het even op complete rust.

Bron: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=157587143&p=1147975073&viewfull=1#post1147975073

revised versie ziet er srs k*t uit, elke dag elke spier trainen, en maar max 3 reps doen na je eerste set van 10 reps. Do not want.
 
revised versie ziet er srs k*t uit, elke dag elke spier trainen, en maar max 3 reps doen na je eerste set van 10 reps. Do not want.

Dan doe je de originele versie ;).
 
Je doet 30 reps in totaal op elke oefening he op die herziene versie

En in de deload zou ik wel Kelei z'n manier van deloaden aanhouden, dus steeds alleen het eerste setje (en de 20 rest-pause reps achterwege laten). Na een week niet trainen met Kelei beginnen gaat je weer dikke spierpijn opleveren, dan begin je veel roestiger en dat is nogal k*t (eigen ervaring). Als je ergens last van hebt (aanhechting oid) kun je ook specifieke oefeningen voor een week compleet rusten, ipv meteen alles.
 
Je doet 30 reps in totaal op elke oefening he op die herziene versie

En in de deload zou ik wel Kelei z'n manier van deloaden aanhouden, dus steeds alleen het eerste setje (en de 20 rest-pause reps achterwege laten). Na een week niet trainen met Kelei beginnen gaat je weer dikke spierpijn opleveren, dan begin je veel roestiger en dat is nogal k*t (eigen ervaring). Als je ergens last van hebt (aanhechting oid) kun je ook specifieke oefeningen voor een week compleet rusten, ipv meteen alles.

weet ik, blijft nog steeds op niets slaan om elke dag elke spier te trainen ook al doe je op het einde v elke week exact hetzelfde volume.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven