XXL Nutrition

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

• Topic Starter Topic Starter
Even quoten op de nieuwe pagina..
Training van vandaag (warmup sets included):

Squat:
5x20kg
5x20kg
5x40kg
3x60kg
3x80kg
2x95kg
3x112,5kg
2x112,5kg (fail)

RPT:
4x100kg
6x80kg
8x60kg

DB Shoulder Press:
2x8x24kg
2x6x24kg

Deadlift:
5x60kg
3x80kg
3x100kg
3x120kg
1x132,5kg

RPT:
1x145kg
3x120kg
5x100kg

Chinups:
5x3xBW (VPR?)

Hanging Knee Raises:
2x8xBW

Assistance:
Side & Rear Delt Raises ss Barbell Curls (lightweight, veel reps, voor de spiegel, burning superset! :fire: )

Cardio:
12 minuten crosstrainer (level 5)

Rating:
:rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana:

Voeding:
- ochtend: water, koffie en Monster Energy Ultra
- middag: havermoutpap met whey en een banaan
- avond: entrecote, rijst en broccoli met Skyr als toetje

Totaal: 1850kcal ongeveer (bijna hetzelfde als gister dus)

Favoriete plaat tijdens deze workout:

Hardcore oet Twente! RAM BAM BAM :boksen:

Commentaar:
Lekkere training! Het feit dat de squats (3x3) en deadlift (1x5) er niet inzaten met de workweights volgens de SL5x5 app vandaag, vind ik niet zo erg, heb er daarom maar RPT van gemaakt, en dat ging lekker! Goede snelle sterke reps, form, en blood flow. Martin Berkhan van Leangains traint altijd zo, ik ga er w.b. de squat en deadlift in ieder geval mee door. De eerste echte set is dan het zwaarst en dan haal je er steeds 10-20% af maar wel meer reps..

Mooie training zo. Ik neem aan dat RPT voor reverse pyramide training van de voorgaande oefening staat?

Aangezien de maand maart weer bijna ten einde loopt, is het tijd voor een maandelijkse evaluatie voor wat betreft voeding en weight loss. Ik heb een streak van ongeveer 25 dagen nu in My Fitness Pal dus kan redelijk goed zien wat ik dagelijks heb gegeten. Ik had vanaf begin januari een caloriegoal van 1850kcal ingesteld voor de cut. Dit is dermate laag, omdat ik best wat vet te verliezen had. Ik woog op 1 maart rond de 88kg. Vanochtend (nuchter) woog ik 84,5kg. Dus dat is flink wat gewichtsverlies imo!

Mijn onderhoud ligt zo rond de 2800kcal. Ik zal aangezien een deficit een deficit blijft, en ik graag wat minder krachtstagnatie zie in de gym, mijn caloriegoal bijstellen naar 2450kcal, met als macroverdeling:

- Koolhydraten: 40%
- Eiwitten: 30%
- Vetten: 30%

Mooie training zo. Ik neem aan dat RPT voor reverse pyramide training van de voorgaande oefening staat?
Ja, dat klopt neet, RPT is Reverse Pyramid Training en de progressie kan je als volgt uitleggen:
Perform 2-3 build up sets for the first two exercises of each workout. Rest 2-3 minutes between sets for reverse pyramid training (RPT). For RPT you will be doing your heaviest set first and reducing the weight by 10% for each set thereafter.

Only increase the weight when you can do the top end of the rep range. So for bench, you’ll increase the weight on your first set when you can do 6 reps. For your second set you need to hit 8 reps before increasing the weight.

Nog even wat leuke grafiekjes voor de liefhebber.

Progressie op StrongLifts 5x5 afgelopen 3 maanden:
eVYHeR2.png
Let niet op de rode lijn (dat is bodyweight en heb ik daar niet bijgehouden) en de paarse lijn (dat is OHP en heb ik tijdelijk gedropt). Blauw = squat. Oranje = bench en row. Groen = deadlift.

Gewichtsverlies:
9pG3fqV.png

Streaks op MyFitnessPal, inmiddels zit ik op 765 dagen:o.

Hnnnng ziet er goed uit man!

Waarom kom ik altijd lekker voedsel tegen als ik aan het cutten ben verdomme.

Ik ben ook aan het cutten hoor.. ;) Dit past gewoon in het dieet.
Ik ben ook aan het cutten. Werd vorige week weer opnieuw grieperig na 2 weken ''beter'' te zijn. Ben nu na 7 dagen niet trainen voor de zoveelste x echt wel wat volume kwijt............... Vrouw zegt dat ik weer snel aan de gewichten moet........... Kut is dat MAN..

Zal voor de volledigheid mijn dagelijkse supplementenstack ook even posten:

UuNAaH9.jpg

Multivitamine, magnesiumcitraat, omega 3, vitamine D3 (6000iu).

Waarom zou iemand Mg citraat moeten innemen?

Waarom zou iemand Mg citraat moeten innemen?
Magnesium is een belangrijk mineraal. Magnesium draagt bij tot de vermindering van vermoeidheid en moeheid en draagt bij tot een normale werking van de spieren. Magnesium citraat is de best opneembare vorm van magnesium, die geen spijsverteringsactiviteit vereist om opgenomen te worden door het lichaam.

Magnesium draagt bij tot:
  • een normale werking van de spieren
  • een normale eiwitsynthese
  • de normale werking van het zenuwstelsel
  • de instandhouding van normale botten en tanden
  • de vermindering van vermoeidheid en moeheid
  • een goede elektrolytenbalans
  • bevordert de energiestofwisseling
  • hersen- en zenuwfuncties betrokken bij het leervermogen
Holland & Barrett Magnesium Citraat 100mg kopen | Holland & Barrett

Ik ben ervan overtuigd dat normale voeding voldoende magnesium bevat.

Terug
Naar boven