- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag wat spullen verhuizen en reizen, bovendien is het Tweede Paasdag, dus geen training.
Ik sta sowieso nog steeds op de wachtlijst voor die gym in Amsterdam, moet in die overbruggingsperiode nog wel even wat zoeken, denk een Basic Fit oid.

Stofzuigen is ook cardio!
Lange kantoordag vandaag, veel nieuwe dingen. Nog geen tijd om een gym te zoeken. Komt later deze week hopelijk..
Voeding wel prima, gefast tot de lunch. Zo thuis pasta van gister eten. Even kijken hoe ik IF ga aanpakken als ik van 9-6 werk..
Dat vind ik wat te ver vanuit Amsterdam..
Dat kan prima toch? Zelf ontbijt ik pas om 11:00, maar dat zou je nog wel verder kunnen rekken.Voeding wel prima, gefast tot de lunch. Zo thuis pasta van gister eten. Even kijken hoe ik IF ga aanpakken als ik van 9-6 werk..
De laatste dagen wordt er weinig getraind en veel getreind.Dat kan prima toch? Zelf ontbijt ik pas om 11:00, maar dat zou je nog wel verder kunnen rekken.
Ook een beetje afhankelijk van hoelaat je traint..

Ik hoopte serieus iets heel lekkers te zien..

Vandaag broodje pastrami met kaas en een Poké bowl salade. Veel te gezond voor jou maat!Ik hoopte serieus iets heel lekkers te zien..
zie ik een 1 of andere tonijn salade![]()

Ik werk nu bij een groot advocatenkantoor.