XXL Nutrition

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag wat spullen verhuizen en reizen, bovendien is het Tweede Paasdag, dus geen training. :(

Ik sta sowieso nog steeds op de wachtlijst voor die gym in Amsterdam, moet in die overbruggingsperiode nog wel even wat zoeken, denk een Basic Fit oid.

Verhuizen is ook trainen :D

Main meal vandaag:

Nw1BBKd.jpg

Vanavond nog een bordje, verder wat havermout al gehad en een banaan, nog een bakje yoghurt.

Vandaag wat spullen verhuizen en reizen, bovendien is het Tweede Paasdag, dus geen training. :(

Ik sta sowieso nog steeds op de wachtlijst voor die gym in Amsterdam, moet in die overbruggingsperiode nog wel even wat zoeken, denk een Basic Fit oid.

Ik ben nu gewoon onderweg naar Universum voor een training :P

Lange kantoordag vandaag, veel nieuwe dingen. Nog geen tijd om een gym te zoeken. Komt later deze week hopelijk..

Voeding wel prima, gefast tot de lunch. Zo thuis pasta van gister eten. Even kijken hoe ik IF ga aanpakken als ik van 9-6 werk..

Lange kantoordag vandaag, veel nieuwe dingen. Nog geen tijd om een gym te zoeken. Komt later deze week hopelijk..

Voeding wel prima, gefast tot de lunch. Zo thuis pasta van gister eten. Even kijken hoe ik IF ga aanpakken als ik van 9-6 werk..

Kom in Arnhem sportenn

Dat kan prima toch? Zelf ontbijt ik pas om 11:00, maar dat zou je nog wel verder kunnen rekken.

Ook een beetje afhankelijk van hoelaat je traint..

De lunch is overigens wel dik in orde hier:
QhFddO2.jpg

De dagen zijn wel behoorlijk lang, misschien dat ik de training aan ga passen naar 2x per week oid. Eventueel calorieën ook bijstellen, kijk het nog even aan de komende weken.

Is dat wat bankiers eten in Nederland?
Niks mis mee, groenten en proteinen :)

Wat doe je nu waardoor je het zo druk hebt?

Ik hoopte serieus iets heel lekkers te zien..

zie ik een 1 of andere tonijn salade:kots:
Vandaag broodje pastrami met kaas en een Poké bowl salade. Veel te gezond voor jou maat! :)

Maargoed ik ben nu helemaal kapot dus trainen wordt hem weer niet, misschien morgen of dit weekend. Rip gains.

Damn, te laat voor je afstudeerfeest.
Maar alsnog gefeliciteerd!

Terug
Naar boven