- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe goeiemorgens altijd met de ssb met lekker grote rom rond de 100 kg enzo en dat voelt wel redelijk zwaar maar niet te dus ben wel benieuwd naar je goeiemorgens.
Als Boris zegt jij doet goodmornings, dan jij doet goodmorning.Doe zelf liever goodmornings met minder gewicht, heb nooit echt enige carryover gevonden met zware gm's.
Enige wat het voor mij deed was m'n schouder slopen.
Hahahahahaha homo.
Jij blijft mijn grote voorbeeld LloydaDoe goeiemorgens altijd met de ssb met lekker grote rom rond de 100 kg enzo en dat voelt wel redelijk zwaar maar niet te dus ben wel benieuwd naar je goeiemorgens.
Je kan ook je knieën ontzien en gaan goeiemorgen in de Squat machine.Elke vorm van high bar met welke oefening dan ook is een beetje hetzelfde als verkoelende dranken in de sauna![]()
Hee wat leuk, lief en attent dat je me een berichtje doet, bedankjeweltwee violen en een trommel en een fluit want leon die is jarig en de vlaggen hangen uit ei ei ei en we zijn zo blij want leon die is jarig en dat vieren wij ei ei!!!!!
gr z1a
![]()
![]()

jatog, alleen de beste krijgen van mij een felicitatie op whatsapp, fb, snapchat én dbb xxHee wat leuk, lief en attent dat je me een berichtje doet, bedankjewel![]()
2 dagen te vroegjatog, alleen de beste krijgen van mij een felicitatie op whatsapp, fb, snapchat én dbb xx