- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Ja lief ben jij gekjatog, alleen de beste krijgen van mij een felicitatie op whatsapp, fb, snapchat én dbb xx

thanks ouwe
HAHAHA nee.
Thanks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja lief ben jij gekjatog, alleen de beste krijgen van mij een felicitatie op whatsapp, fb, snapchat én dbb xx

thanks ouwe
HAHAHA nee.
Thanks

Dankjewel Nicky!sow dan....dat is idd een aardige goodmoring, ik ben nu ook benieuwd naar ze (en naar de hams)
en nog gefeliciteerd!!!

Hehe tsja schouders altijd mijn sterke punt.sorry, eerst wat afgeleid door schouders
maarruhm....zittend goodmornings? dan heb je toch geen ROM meer over
Jaa dat is niks, 1x geprobeerd. Gelukkig hebben ze deze hoge box.netjes man ook wel slim om ze zo te doen. Ik deed ze altijd op een bench maar unracken is dan wel awkward.
Je ziet het een beetje.

Thanks! Kurhaus ScheveningenSterke training man!
Have fun dit weekend, waar ga je heen?

Gezellig

GodverKurhaus? Lever jij je natty kaart dan maar weer in
Veel plezier Le-on

Kurhaus? Lever jij je natty kaart dan maar weer in
Veel plezier Le-on
Natty kaart is ingeleverd. Heerlijk gekuurd in het Kuurhuis.
Anders is Sheiko geen zak aan...

Was anders gister een lichte training met weinig volume. Dus heb zelf de pendlays, pullups en fluyes toegevoegd. Had sinds donderdag niet meer getraind en hoef volgens de planning ook pas vrijdag weer

Ga je lekker wat gpp doenWas anders gister een lichte training met weinig volume. Dus heb zelf de pendlays, pullups en fluyes toegevoegd. Had sinds donderdag niet meer getraind en hoef volgens de planning ook pas vrijdag weer![]()