- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Doe al g4p, telt dat ook?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe al g4p, telt dat ook?
Succes!Vanavond weer lekker trainen en morgen weer want kan het weekend niet.
Hopelijk gaat de bonks van vandaag de morgen niet in de weg zitten maar dat zien we dan wel weer.

Hoe delen jullie dat in qua intensiteit?
Zie m'n oude log

Merci! Zo zie ik maar weer dat ik er geen reet van begrijp qua periodiseren.@Skatermarvin normaal doe ik om de dag trainen en dus bankdrukken. Nu moet 2 dagen achter elkaar omdat het zo uitkomt en dan draai ik dus gewoon zoals het schema zegt. Omdat de intensiteit nooit extreem is. Moet vandaag wat doubles doen op 80% en wat extra volume later in de training op 75% en morgen moet ik opwerken naar 2 singles op 90% met wat extra volume en dingen.
Zie onderstaand.
Bonksen vandaag:
50% 65x5
60% 78x4
70% 91x3
80% 104x2x4
tussendoor squatten, dan weer banken.
55% 72x4
65% 85x4
75% 98x4x3
Bonksen morgen:
50% 65x5
60% 78x4
70% 91x3
80% 104x3x2
85% 111x2x2
90% 117x1x2
80% 104x2x2

O echtMerci! Zo zie ik maar weer dat ik er geen reet van begrijp qua periodiseren.
Ik doe werkelijkwaar maar wat![]()

Merci! Zo zie ik maar weer dat ik er geen reet van begrijp qua periodiseren.
Ik doe werkelijkwaar maar wat![]()
Hier kon ik op wachten natuurlijk..
Dat snap ik ook wel..maar hoe bepaal je de hoeveelheid sets en reps?zo heel lastig en ingewikkeld is het nou ook weer niet. Gewoon veel volume draaien en dat verdelen over de week. En gewoon allemaal soepele reps draaien en van failure wegblijven.
Dat snap ik ook wel..maar hoe bepaal je de hoeveelheid sets en reps?
Hier kon ik op wachten natuurlijk..
Dat snap ik ook wel..maar hoe bepaal je de hoeveelheid sets en reps?
...nietvoor hypertrofie zou ik 5-8 reps doen. En dan 4-6 sets. Maar hoe je dat indeelt zou ik vooral laten afhangen van hoe de rest van je schema er uit ziet.
Zou je aanraden de @meaantje methode volgen