- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Welkom wat zijn je doelen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom wat zijn je doelen
Net zo groot als 063659 worden :$
Geef je weinig kans bro. Je mag m'n nummer altijd aan je zusje geven :$
Iets is beter dan niets ah sahbe. Eigenlijk had ik nog 8x4 chest mosselen en 8x4 hyperextensions moeten doen volgens schema en daarbij zou ik nog wat rug en rear delts doen. Maar wil nu even mijn elleboog zo minimaal mogelijk belasten.Voor 2 oefeningen ga je toch niet helemaal naar de gym :s
Lekker in bed blijven liggen joh
Heb er alleen last van wanneer het belast wordt, maar kan het inderdaad wel eens ff proberen beetje therapeutisch licht tricapsen doen. Gister ook ff mn elleboog gerold over een bar en leek beetje te helpen maar durf niet meer dan nodig belasten atm.Heb je zo'n drukkend gevoel in je elleboog? Heb ik ook namelijk, en als k er last van hem doe ik gewoon veel extentions met laag gewicht en trekt het meestal weer weg.
Geen 20 reppers gewend, de brand en pomp waren onwerkelijk.
Oh shit was dat hetdat komt door die susp en parabolan pre wo gekkie xx

Thanks Marvin, ben er zelf ook erg tevreden mee

Ja ga dit inderdaad zo doen, f**k peaken. Heb er weinig aan bij kracht en massa opbouw, inderdaad alleen leuk voor de af en toe.Zou gewoon lekker 37v2 en 31 blijven doen, wanneer je een keer denkt. Nu wil ik wel eens maxen ga je na de tijd de 32 doen en begin je weer opnieuw, als je zo lang wil sheiko'en.
Veel plezier rooie badaap![]()

Van wit naar rood is ook een kleursverandering

Ja gaan we vaker doen lieffieVakantie was gezellig schat. De volgende keer ga ik graag weer mee![]()

Was geen toerkai he.

Ja leuk!