Fitness Seller

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.084
Voor 2 oefeningen ga je toch niet helemaal naar de gym :s

Lekker in bed blijven liggen joh
Iets is beter dan niets ah sahbe. Eigenlijk had ik nog 8x4 chest mosselen en 8x4 hyperextensions moeten doen volgens schema en daarbij zou ik nog wat rug en rear delts doen. Maar wil nu even mijn elleboog zo minimaal mogelijk belasten.
Heb je zo'n drukkend gevoel in je elleboog? Heb ik ook namelijk, en als k er last van hem doe ik gewoon veel extentions met laag gewicht en trekt het meestal weer weg.
Heb er alleen last van wanneer het belast wordt, maar kan het inderdaad wel eens ff proberen beetje therapeutisch licht tricapsen doen. Gister ook ff mn elleboog gerold over een bar en leek beetje te helpen maar durf niet meer dan nodig belasten atm.

• #2.085
Sheiko 31 week 4 training 2
Moest op bench en deadlift 2 singles op 90%. Maar had zin om wat meer te doen, dus op de bench even gedaan tot waar t lekker easy ging aangezien ik overmorgen op vakantie ga en morgen t*ring weinig benchvolume.
Deadlift maar ff een triple gedaan als 2e set omdat ik morgen moet squatten en geen zin heb in morgen zure onderrug te hebben daarbij.

#Benchpress

40 x 8
65 x 5
77.5 x 4
90 x 3
105 x 2 x 2
110 x 1
117.5 x 1
117.5 x 6 easy, 7e en misschien 8e had er ook wel ingezeten. Bonkskracht zit weer op oude niveau, want max is 120x5 bij 137.5 max.

#Deadlift
60 x 5
95 x 3
115 x 3
132.5 x 3
152.5 x 2 x 2
160 x 1 - Hier belt omgedaan en vloog echt van de grond.
170 x 1
170 x 3
- Beide 170 kg sets super easy.

#Dips
BW x 6 x 4

#triceps extension w/ straight bar
45 x 20 x 3
- Op aanraden van @BeastMode0N gedaan, voelt nu opzich wel fijn.

Geen extra dingen gedaan voor de rug want wil mijn elleboog niet onnodig veel belasten, woensdag week op vakantie en dan wanneer ik terug ben van vakantie kan het hopelijk weer door de rust.

Hoe moet ik het doen na vakantie? Aangezien ik een week stilzit en voeding niet optimaal is.
Zou die week moeten beginnen met piekcycle 32v2. Maar ik kan niet de week na een vakantie beginnen met 100 en 105% gewichten.
Nog een keer de laatste 2 weken van #31 draaien en dan 32v2. Of gewoon het hele pieken overslaan en lekker volume draaien met nog een keer 37v2 en 31?

straight bar pushdowns goat mmc

dat komt door die susp en parabolan pre wo gekkie xx

Goede shape om op vakantie te gaan Leon!:bow:

Zou gewoon lekker 37v2 en 31 blijven doen, wanneer je een keer denkt. Nu wil ik wel eens maxen ga je na de tijd de 32 doen en begin je weer opnieuw, als je zo lang wil sheiko'en.

Veel plezier rooie badaap:kiss:

• #2.091
dat komt door die susp en parabolan pre wo gekkie xx
Oh shit was dat het :o
Goede shape om op vakantie te gaan Leon!:bow:
Thanks Marvin, ben er zelf ook erg tevreden mee :D
Zou gewoon lekker 37v2 en 31 blijven doen, wanneer je een keer denkt. Nu wil ik wel eens maxen ga je na de tijd de 32 doen en begin je weer opnieuw, als je zo lang wil sheiko'en.

Veel plezier rooie badaap:kiss:
Ja ga dit inderdaad zo doen, f**k peaken. Heb er weinig aan bij kracht en massa opbouw, inderdaad alleen leuk voor de af en toe.

en thanks, gaat wel goed komen.

Laatste training voor vakantie:

Sheiko 31 week 4 training 3

#Squat

60 x 6
87.5 x 5
105 x 4
122.5 x 3
140 x 3
150 x 2 x 4

#Benchpress
40 x 8
65 x 5
77.5 x 4
90 x 4
100 x 3 x 4

#High pull
40 x 7
60 x 7
70 x 6 x 4
-Hiermee merkte ik de deadlifts van gister goed

#Dumbbell flye
14 x 10
16 x 8 x 4

#Pullups
BW x 5
BW x 10 x 2

#Rear delt flye
14 x 8 x 4

Fijne vakantie man! Hopen dat je daarna 100% hersteld bent :)

ik ga #32 ook niet doen. Ik doe de week na #30 een wat conservatieve singles om de nieuwe maxes te bepalen en de rest van de week deload en dan beginnen met #37

• #2.094
En weer terug van vakantie. Altijd te kort dat soort dingen. Wat een kutweer gelijk vandaag.

Weekje totaal niet gelet op wat ik at, ontbijten met stapels pannenkoeken, lunchen met pizza of lasagne, avondeten met van alles en nogwat en vooral flink wat wijn erbij.

Morgen weer mn voeding oppakken en morgenochtend bekijken wat de schade is. Heb geen idee of ik aangekomen ben of afgevallen. Eerste dag stond ik er super bij, na een paar dagen leek ik meer op een waterballon want mn abs waren/zijn totaal verdwenen. Maar gok dat met mn normale voeding ze snel weer terug zijn.

Voor mijn doen in ieder geval lekker aan mn tan gewerkt, voor zover dat mogelijk is met mijn rossige complex. :p

'Lekker aan mijn tan gewerkt'

:roflol:

Good one

Vakantie was gezellig schat. De volgende keer ga ik graag weer mee :heart:

Quality bayer naar je huis gestuurd ga ik van uit?

• #2.099
Terug
Naar boven