- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal herkenbaar dit!En weer terug van vakantie. Altijd te kort dat soort dingen. Wat een kutweer gelijk vandaag.
Weekje totaal niet gelet op wat ik at, ontbijten met stapels pannenkoeken, lunchen met pizza of lasagne, avondeten met van alles en nogwat en vooral flink wat wijn erbij.
Morgen weer mn voeding oppakken en morgenochtend bekijken wat de schade is. Heb geen idee of ik aangekomen ben of afgevallen. Eerste dag stond ik er super bij, na een paar dagen leek ik meer op een waterballon want mn abs waren/zijn totaal verdwenen. Maar gok dat met mn normale voeding ze snel weer terug zijn.![]()

Mijne zijn ook nog ff te zoekenAllemaal herkenbaar dit!
alleen zijn mijn abs nog steeds nagenoeg weg![]()

Na de setjes benchen vandaag en gister voel ik nu weer wat stijfheid in de rechter frontdelt zoals altijd, maar kan er mee benchen dus goed genoeg.Gaat weer de goede kant op he, bolle.
Hoe is de schouder?
Ziet er weer goed uit hoor Leon! Niet echt opstart problemen na je vakantie![]()
5x5 blijft gewoon kut. Doe nog liever 10x3

Ziet er weer goed uit hoor Leon! Niet echt opstart problemen na je vakantie![]()
Go hard or go homeDit inderdaad. Gelijk volgas zie ik!
Heeft de vakantie nog veel invloed gehad om je bw trouwens?
. Had eigenlijk verwacht dat na 1,5 week geen squat/bench/deadlifts de techniek wel weer ff off zou zijn, maar alles ging echt verbazingwekkend lekker en niets voelde off.
Die top-shape van voor de vakantie is zo weer terugGister had ik na de relatief lange training met veel oefeningen (voor mijn doen) wel echt een smerig harde pomp overal en stond ik er echt super bij. De schade is wel vrij beperkt gebleven dus. Nu even lekker Marvinnen de komende tijd om er nog wat beter bij te komen staan![]()
Ja ik heb er ook vertrouwen inDie top-shape van voor de vakantie is zo weer terug![]()

Nee geen vakantie of iets gepland. Maar ben tot de conclusie gekomen dat er zo goed mogelijk bijstaan met zo min mogelijk moeite best fijn is.Mooi dat de schade beperkt is gebleven man. Dat vocht is binnen een week weer verdwenen waarschijnlijk. Nog meer vakanties gepland dan, of is dat niet de reden dat je er een beetje droog bij wil staan?![]()

Haha ja weet niet wat het zal zijn. Ergens rond de 12% maar doe me graag niet beter voor dan dat ik echt ben. Zoals 99% van dbb wel doet

Wou je nu suggesteren dat we vergelijkbaar vet% hebben? Volgens mij ben jij wel wat droger dan ik hoorHahaha, heeel verstandig! Ik schat mijzelf ook maar rond 12% dan..

Dat ben jij al toch?