- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Bedankjewel wijffie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankjewel wijffie

Speciaal voor jou gister weer gedaan

Ja zoiets is wel de regel

Nee eigenlijk helemaal niet, soms beetje stijfheid maar meer ook niet.Hoe zit het met het herstel tussen de trainingen? Best ok? Of telkens in de lappenmand voor even?![]()
Jammer dat de spoiler de woorden uit mijn mond haaltPff..zo vaak squatten..jij liever dan ik..
..maar goed daarom heb jij fatsoenlijke benen en ik niet

Rip, zit zelf meestal wel richting de 2 uur, maar 2.5 uur heb ik gewoon geen tijd voor

Ezkatka als je op loopafstand van de gym woont en de hele middag de tijd hebtbeter vaker per week trainen en wat korter. 5x per week anderhalf uur is wel chill
Zo lang is ook beetje overdreven WANT NA 45 MINUTEN BEN JE KATABOLISCH
Huehue I see what you did there.
Heb ik de tijd niet voor over 3 x per week 1,5-2 uur is prima voor mijbeter vaker per week trainen en wat korter. 5x per week anderhalf uur is wel chill
Ik kan mijn gym zien vanuit het raam, maar heb de tijd letterlijk niet voor 4 uur sporten.Ezkatka als je op loopafstand van de gym woont en de hele middag de tijd hebt
Welkom Rob! Ik zit in precies hetzelfde schuitje, 1.5-2 uur past precies in mijn dag.Gaat lekker hier, abbo'tje mee gepikt pik.
90 minuten is lekker, vaak wordt het wat langer, 2 uur is wel de max. Qua tijd zit ik echt te krap anders.