- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik sta ook om 5.45 op

He bedankjewel
Klopt, het overloaden van de rug door die 2 varianten elke keer hakt er wel in. Snap wel dat kruishef maar 1x per week wordt gedaan.Dat geloof ik wel dat je onderrug moe is met sheiko.
Volumes zijn niet min.
Haha gaan we bijdehand lopen doen?Mooie trainingen kerel, maar je moet je schema misschien iets beter bestuderen voordat je begint, huhehue!

Vond wel meevallen in 4 dagen sheikoKlopt, het overloaden van de rug door die 2 varianten elke keer hakt er wel in. Snap wel dat kruishef maar 1x per week wordt gedaan.
Ja maar ik ben geen beerlijke zalm
Haha I know

Wow speciaal voor jou nu wel goed gekeken.Je zit constant op je pokkie en nog weet je niet wat je doen moet,hommel..
Kegel oefeningen enzo..

Bedoelde dat ik als cardio de kut van mn vriendin heb getraind

Maar je verbrand helemaal niet zoveel in 30 seconden..Bedoelde dat ik als cardio de kut van mn vriendin heb getraind![]()

30 seconde is lang zat voor enige vorm van cardio.Maar je verbrand helemaal niet zoveel in 30 seconden..![]()
Pics en vids in pm pls.Bedoelde dat ik als cardio de kut van mn vriendin heb getraind![]()
High Intensity