Fitness Seller

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Kaneel en vannile whey door de bambix smaakt prima! Echter vind ik de structuur van havermout wel veel lekkerder!

Bambix zuigt hard.
Chocopops/clamss/cookies en honeyloops/balls ftw. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
  • #2.225
Ik neem het mee in de overweging, heb vanochtend ontbeten met Honeyloops. Nostalgie :eating:

Training van vandaag:
Sheiko 31 week 2 training 3

Squat opgehoogd van 180 naar 190 als trainingsmax.. Maar na een korte nacht slaap, warm, vroeg. Was het niet alles gelijk haha.

#Squat
60 x 5
95 x 5
115 x 4
132.5 x 3
152.5 x 3 x 2 (80%)
162.5 x 2 x 3 (85%)
152.5 x 3 x 2 (80%)
Gingen eigenlijk best soepel. Als ik adem inhield voor meerdere reps in plaats van elke rep opnieuw bracen had ik echt het gevoel dat mn hoofd uit elkaar zou klappen.

#Benchpress
40 x 6
60 x 5
70 x 4
85 x 4
100 x 3 x 4
Walk in the park

#Dips
BW x 8 x 4
Ik ga kijken naar een dipbelt.

#Plate loaded legpress 45 deg
75 x 5
155 x 5
235 x 5
275 x 5
305 x 5 x 3
300 kg+ :eyebrow:

Netjes kerel. Ik zou cardio wel gewoon na je training doen, zo halverwege een wandeling door het park maken is goed voor je shreddedness maar breekt je flow man.

Ben je zo verslaafd aan pokemon go dat je tijdens je training nog even wat pokemons moet vangen?

• #2.228
Netjes kerel. Ik zou cardio wel gewoon na je training doen, zo halverwege een wandeling door het park maken is goed voor je shreddedness maar breekt je flow man.
Ben je zo verslaafd aan pokemon go dat je tijdens je training nog even wat pokemons moet vangen?
Huehue grapjassen. Ik doe niet aan cardio. Gister lekker in Amsterdam in de tram veel pokestops gepakt. En vandaag weer :eyebrow:

Training van vandaag: Extra training

Ff weer extra training, vriendin ging haren wassen en blabla dus die is daar wel ff mee bezig. Mooi, ik ben sporten. Sinds jaren geleden (niet overdreven, srs minstens 2 jaar terug) weer eens PWO gepakt. Noxipro die ik nog heb staan.
De pomp is onwerkelijk.

#Benchpress, close grip

40 x 8
60 x 5
80 x 5
90 x 5
100 x 4
105 x 5 x 4 (80%)

#Pendlay row

60 x 5
80 x 5
90 x 5
105 x 5 x 4

#Pullups
BW x 6 x 7

#Dumbbell flye
16 x 12 x 3

#Rear delt flye
16 x 12 x 3

#Hammer curl
20 x 6
24 x 6
26 x 6 x 5

can confirm goeie pomp :$ eg sterk meis xx

Had geprobeerd je snap te screenen maar helaas ;(

Is je pwo geen blok steen geworden?:o

• #2.234
Is je pwo geen blok steen geworden?:o
Viel wel mee. Zat eerst vast, maar met flink schudden en op t aanrecht slaan vergruisde het aardig goed.
Had geprobeerd je snap te screenen maar helaas ;(
Ja shit sorry, niet naar de tijd verzetten gekeken omdat die altijd 5-10 seconde staat. Maar eergister wat privesnaps gestuurd naar Zeen en vergeten terug te zetten :(

can confirm
blush.png
blush.png
blush.png

Flink volume weggepompt zeg. Doe je dan morgen gewoon weer je training met compounds volgens sheiko??

• #2.238
Flink volume weggepompt zeg. Doe je dan morgen gewoon weer je training met compounds volgens sheiko??
Ik train doorgaans dinsdag donderdag zaterdag of dinsdag vrijdag zondag of iets in die richting voor Sheiko. Ligt er een beetje aan hoe het uitkomt met de dagen. Heb vandaag dus nog dagje rust voordat ik weer moet :p

NoxiPro:heart:

Lekker goor gepompt Leon!:D

Ik train doorgaans dinsdag donderdag zaterdag of dinsdag vrijdag zondag of iets in die richting voor Sheiko. Ligt er een beetje aan hoe het uitkomt met de dagen. Heb vandaag dus nog dagje rust voordat ik weer moet :p

Tja, in dat geval kan zo'n pomp training maar weinig kwaad natuurlijk :P

Terug
Naar boven