MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Doe je verder helemaal geen overhead werk als presses?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.406
Ah ok, da's kut, blijven klote dingen die schouders. Maar zo te zien bouw je met benchen ook een paar goeie schouders.
Jep had graag overhead werk kunnen doen maar gelukkig goeie aanleg voor schouders.

Sheiko 37v2 week 2 training 2

Had echt weinig zin vandaag, ondanks dat ik vroeg thuis was uit werk. Alleen gedaan wat ik moest doen. Had nog legpress moeten doen maar geen zin.
Zaterdag kan ik ook niet trainen dus zondag pas weer. Als ik me dit eerder had bedacht was ik nog wel ff doorgegaan :o

#Deadlift up to knees (1 sec pauze)
60 x 5
90 x 4
115 x 3
137.5 x 3
160 x 3 x 4 (70%)

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
95 x 4
110 x 3 x 4 (75%)

#Sumo deadlift

115 x 3
137.5 x 3
160 x 3
172.5 x 3 x 4 (75%)

Relatief sterk

• #2.409
Had geen zin om de Sheiko training te doen. Even wat volume gedaan op squat en bench.
Ik ga vanaf dinsdag mijn zelf aangepaste Sheiko volgen. Heb elementen uit de 4 daagse Sheiko voor hypertrofie ingebracht in 37v2, waar nu nog weinig van over is, behalve dan de deadlift en de assist oefeningen. Hier zal tijdens de training gewoon extra aanvulling aan worden gegeven zoals ik zelf zin heb op dat moment.. Squat en Bench aardig omhoog in volume. Kijken hoe dat gaat uitpakken.

#Squat

60 x 5
80 x 5
100 x 4
120 x 4
152.5 x 5 x 4 (80%)

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
115 x 5
120 x 5 x 5 (82.5%)

#Pullups
BW x 5 x 5 2 sec deadhang

4x5 goat. Voor m'n gevoel is 3x5 te weinig, en ben te lui voor 5x5 :roflol:

Gaan nog soepeltjes hoor Leon!:thumb:

Had geen zin om de Sheiko training te doen. Even wat volume gedaan op squat en bench.
Ik ga vanaf dinsdag mijn zelf aangepaste Sheiko volgen. Heb elementen uit de 4 daagse Sheiko voor hypertrofie ingebracht in 37v2, waar nu nog weinig van over is, behalve dan de deadlift en de assist oefeningen. Hier zal tijdens de training gewoon extra aanvulling aan worden gegeven zoals ik zelf zin heb op dat moment.. Squat en Bench aardig omhoog in volume. Kijken hoe dat gaat uitpakken.

#Squat

60 x 5
80 x 5
100 x 4
120 x 4
152.5 x 5 x 4 (80%)

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
115 x 5
120 x 5 x 5 (82.5%)

#Pullups
BW x 5 x 5 2 sec deadhang

moest even dubbel kijken ik dacht die staat op adidas slippertjes te squatten maar goed ben ook net weer uit me coma ontwaakt :o

Lekker soepele squats weer indd. 4 x 4-6 is ideaal :D

Looking smoot dikke

Weet niet wat je ambities zijn op pl niveau maar ik zou je knieën even strekken voor en na elke rep ;)

• #2.417
Gaan nog soepeltjes hoor Leon!:thumb:
Ja niet verkeerd het? :D
moest even dubbel kijken ik dacht die staat op adidas slippertjes te squatten maar goed ben ook net weer uit me coma ontwaakt :o
Adidas slippertjes met sokken, camping outfit :cool:
Lekker soepele squats weer indd. 4 x 4-6 is ideaal :D
6 reps is te veel :D
Dat "Dikke" had ook wel wat smoother gemogen :(:janken:
Weet niet wat je ambities zijn op pl niveau maar ik zou je knieën even strekken voor en na elke rep ;)
Heb geen wedstrijdambities, gewoon sterk worden op de grote 3. Maar thanks voor de tip, je hebt helemaal gelijk. Ga er op letten :thumb:

Wat heb je aangepast dan?

Serieus waar er loopt er bij ons eentje op slippertjes

ik heb laatst iemand de gym uitgekicked die met crocs binnenkwam

Terug
Naar boven