- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%

Ja, kreeg weer geen melding meer blijkbaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je hebt wel een aantal pics en vids gemist

Kan ik niet met mijn schouder, dus neeDoe je verder helemaal geen overhead werk als presses?

Ah ok, da's kut, blijven klote dingen die schouders. Maar zo te zien bouw je met benchen ook een paar goeie schouders.
Jep had graag overhead werk kunnen doen maar gelukkig goeie aanleg voor schouders.Ah ok, da's kut, blijven klote dingen die schouders. Maar zo te zien bouw je met benchen ook een paar goeie schouders.

Relatief bedankt
Exact de reden dat ik 4 sets deed inderdaad4x5 goat. Voor m'n gevoel is 3x5 te weinig, en ben te lui voor 5x5![]()

Had geen zin om de Sheiko training te doen. Even wat volume gedaan op squat en bench.
Ik ga vanaf dinsdag mijn zelf aangepaste Sheiko volgen. Heb elementen uit de 4 daagse Sheiko voor hypertrofie ingebracht in 37v2, waar nu nog weinig van over is, behalve dan de deadlift en de assist oefeningen. Hier zal tijdens de training gewoon extra aanvulling aan worden gegeven zoals ik zelf zin heb op dat moment.. Squat en Bench aardig omhoog in volume. Kijken hoe dat gaat uitpakken.
#Squat
60 x 5
80 x 5
100 x 4
120 x 4
152.5 x 5 x 4 (80%)
#Benchpress
60 x 5
80 x 5
100 x 5
115 x 5
120 x 5 x 5 (82.5%)
#Pullups
BW x 5 x 5 2 sec deadhang

Ja niet verkeerd het?

Adidas slippertjes met sokken, camping outfitmoest even dubbel kijken ik dacht die staat op adidas slippertjes te squatten maar goed ben ook net weer uit me coma ontwaakt![]()

6 reps is te veel

Dat "Dikke" had ook wel wat smoother gemogen

Heb geen wedstrijdambities, gewoon sterk worden op de grote 3. Maar thanks voor de tip, je hebt helemaal gelijk. Ga er op lettenWeet niet wat je ambities zijn op pl niveau maar ik zou je knieën even strekken voor en na elke rep![]()