- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
ik heb laatst iemand de gym uitgekicked die met crocs binnenkwam
En dat vond ik helemaal niet lief van je!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb laatst iemand de gym uitgekicked die met crocs binnenkwam

Meer sets of reps bij de werksets voornamelijk. De ladders heb ik aangepast naar 5,8,5,8,5,8
Hoe de f**k kan je daar nou serieus op trainen, heb dat echt nooit gesnapt dat mensen dat doen :sSerieus waar er loopt er bij ons eentje op slippertjes
Goedzo.ik heb laatst iemand de gym uitgekicked die met crocs binnenkwam
Zie Robke al in z'n homegym met crocs.
Serieus waar er loopt er bij ons eentje op slippertjes

Meer sets of reps bij de werksets voornamelijk. De ladders heb ik aangepast naar 5,8,5,8,5,8

Doe het, film het en wees een legende.Bij ons ook, zo verleidelijk om ff een db te laten vallen![]()
Soms moet je buiten je comfortzone komen voor die gains. Daarbij wil ik benen > @Skatermarvin z middel.Maar 6 reps is te veel voor jou ..
Bij mij in de jungle heb ik naast mensen met heuptasjes, spijkerbroeken en wollen truien ook wel eens iemand op teenslippers gespot trouwens!![]()

Om hier nog extra op terug te komen, heb ook alle good mornings verwijderd. Heb geen SSB tot mijn beschikking en zonder heb ik al 2x een elleboog blessure opgelopen.
Denk niet dat het de tren was.

Krijg je van 5 reps squat backpump??Denk niet dat het de tren was.
Eerder de 5x5 squats vandaag en eergister.
Kan ook

Ik gebruik helemaal geen winny of tren

Sheikotemplates

Close enough

Haha nee 132.5 kg is verre van maximaal voor me. Merk ook dat wanneer ik veel heb gezeten op mijn werk ik er meer last van heb.Is squat dicht bij falen?
Zodra je maximaal gaat ga je natuurlijk alles op alles zetten om de rep(S) te halen.
Dus wss ook wat meer uit je rug zodat je maar omhoog komt.
Ik heb gedaan wat ik moest doenmaar 152.5kg ging al zo easy. En dan nu zelfs 132.5kg rip

Zweten doen we toch wel met dit weer en al dat overgewichtPl-ers blijven toch ook altijd ver van falen vandaan?
Anders gaan ze nog zweten![]()