joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
Ik hoop het welMet 5*145 gaat je 170 squat er binnenkort ook hard aan lijkt me, niet? Netjes!
Maxen ga ik voorlopig nog niet doen tho, eerst nog een tijd de gekkekoe uitmelken.Huehue slijmballekkere training weer.
zal je nog eens compimenteren met je sq.
gr, dit slijmal

Yes squats en trainingen gaan lekker, moet nog hoop uit te halen zijngaat je makkelijk af zo ver!
veel plezier met de champagne en oliebollengains Leonneke!

Een tijdje sub-maximaal trainen doet goed hoor, ipv altijd tegen maxen aanDoor jou voel ik me wel een beetje minderwaardig met je overal EASY neer zetten bij je Squats![]()

Yolo, zijn de speciale powerliftingmoleculen.

Doe het altijd al met links.

mooie doelen
fijn nog zo'n easy train
succes met je gripproblems
and Happy New Year wolfje van me!
Het gaat nu alweer wat beter, denk gewoon koudje gevat door slechte weerstand door oudjaarsavondHet kan niet altijd easy gaan. Ms wat last van een nieuwjaars kater?

Ben geen fan van de 8 reps, zeker op squats nietlkkre train, goede hoge high rep afsluiters ook. beterschap het heerst.
Maar hoort bij het programma...Zie post hierbovenMeer dan 5 reps
Wat is er mis met jou :s
Verder geen slechte training toch?
. Heb net gelijk neusspray gehaald voor het geval t maandag nog isSterke neusspray schieten voordat je gaat trainen hielp mij enorm tijdens ebola
![]()