MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Leon is officeel bb geworden :o

don't you dare leon

• Topic Starter Topic Starter
Maak je geen illusies, was om de stijfheid er een beetje uit te krijgen :p

"3 koe" voldoet niet..
Ik eis plaatjes!

goede training!!

-----De training van vandaag: 18-3-2015-----

~Squat:

5x20 kg
5x60 kg
5x90 kg
5x120 kg

~Overhead press:
10x20 kg
8x40 kg
6x50 kg
5x60 kg
5x65 kg
-Schouder voelde stijf, dus niet verder gepusht aangezien schouder en ik geen goeie matties zijn.

~Sumo deadlift:
5x60 kg
5x100 kg
5x140 kg
3x180 kg (Mixed)
3x200 kg (Mixed, belt)
1x200 kg (Mixed, 5 sec hold)
1x180 kg (Mixed, 10 sec hold)
1x180 kg (Mixed, 10 sec hold)
-Gingen lekker, had nog wel meer ingezeten.
-Ectos be mirin mn deadlift om een of andere reden.

Incline Benchpress:
8x40 kg
8x60 kg
8x80 kg
-Stomme oefening.

Beetje rondkloten met barbell; hangcleans, overhead squat, clean&press, Thrusters enz enz.
Heel vaak x 20 kg

~Prima training met mn meissie, 3 Koeiens.
smileys-cow-027148.gif
smileys-cow-027148.gif
smileys-cow-027148.gif

Training van mn vriendin:
Nee helaas ook dit keer geen foto

Squat
5x20 kg
5x30 kg
5x35 kg
5x40 kg
5x5x45 kg

Hip thrusts
10x20 kg
10x52.5 kg
10x60 kg
10x70 kg

45 deg Leg press:
1x5x75 kg
2x5x85 kg
2x5x90 kg
2x5x95 kg
2x5x105 kg
1x5x115 kg

hangcleans
Veeeeel

lkkre train van jullie beide. 3cows aproved

Geen goeie matties met schouders en toch grote schouders hebben

Dat logic

dl prima toch na ff kutten met krankheit

je chick gaat ook g(k)oe

Nice, jij traint dus ook met je metgezel, fijn is dat hè :).

Wat je schouders betreft.. Heb zelf ook snel schouderklachten en heb inmiddels ervaren dat het goed gaat zolang ik geen presses met barbell doe. Zo lang ik schouderoefeningen met dumbbells blijf doen gaat het goed. Manueel therapeut had het over dat je door oefeningen met barbell je schouderspieren in een bepaalde baan "geforceerd" worden wat dan klachten op kan leveren. Just sayin', misschien kan je het één en ander uitproberen om te kijken of een specifieke oefeningen schouderklachten triggeren :).

lkkre train van jullie beide. 3cows aproved
Thanks, was idd goei
Geen goeie matties met schouders en toch grote schouders hebben

Dat logic
Genetics bruh, rechter front delt doet snel zeer met pressen.
dl prima toch na ff kutten met krankheit

je chick gaat ook g(k)oe
Yes thanks, kracht is weer op level bij deadlifts gelukkig.
En yes very good :cool:
Misschien vonden ze dat je teveel aandacht naar je pen0r trok met je handen tijdens die sumo :p
Mn broekje is wel beetje strak dus komen mn ballen goed in uit :o
Nice, jij traint dus ook met je metgezel, fijn is dat hè :).

Wat je schouders betreft.. Heb zelf ook snel schouderklachten en heb inmiddels ervaren dat het goed gaat zolang ik geen presses met barbell doe. Zo lang ik schouderoefeningen met dumbbells blijf doen gaat het goed. Manueel therapeut had het over dat je door oefeningen met barbell je schouderspieren in een bepaalde baan "geforceerd" worden wat dan klachten op kan leveren. Just sayin', misschien kan je het één en ander uitproberen om te kijken of een specifieke oefeningen schouderklachten triggeren :).

Yes we trainen 1 of 2x per week samen, is inderdaad zeer gezellig en motiverend, beetje uitsloven voor het meisje ;)

Wat betreft mijn schouder bestaat de aanhechting van rechter fronttdelt op het torso uit 2 delen.
Dit was ook goed te zien toen ik droog was. 2 kleine aanhechtingen met een stuk er tussen niks.
Mijn linker front delt is gewoon 1 dikke aanhechting. Hierdoor worden de krachten ongelijk verdeeld over de 2 aanhechtingdelen en snel last van irritatie. Heb er ook een behoorlijke peesontsteking in gehad en kan ik nu, ruim een jaar na dato, weer proberen te overhead pressen, maar nogsteeds een gevoelig punt. Hetzelfde is voor dumbell press helaas.
Waarschijnlijk zal ik binnenkort weer de OHP laten vallen omdat t gewoon niet goed gaat. Ben niet gemaakt om te overhead pressen :p
Benchpress gaat daarintegen wel gewoon goed. En dat vind ik het belangrijkst, OHP is toch geen primaire lift. En die laat ik dan liever vallen in plaats van weer een paar maanden niet kunnen benchen door de OHP.

hmz klinkt niet helemaal fijn met die aanhechtingen....
wel mooie train.
Meiske gaat ook lekker zo te zien :thumb:

goeie train, leuk dat je vriendin meetraint, probeer de mijne nog steeds mee te sleuren :grumble:

hmz klinkt niet helemaal fijn met die aanhechtingen....
wel mooie train.
Meiske gaat ook lekker zo te zien :thumb:
Ik kan er mee leven, benchen gaat er goed mee vind ik zelf.
Zal alleen nooit podium opkunnen omdat schouders ontzettend ongelijk zijn, maar die ambitie heb ik toch niet ;)
goeie train, leuk dat je vriendin meetraint, probeer de mijne nog steeds mee te sleuren :grumble:
Het motiveren is idd the hard part. Als ze het eenmaal leuk vinden gaan ze vanzelf mee :D

teach me....krijg mijn vent nog geen stap van de bank vandaan ;)

Enige wat je nodig hrbt om een man te motiveren is over het algemeen seks of eten. Desnoods beide, mocht het heel wanhopig zijn.

Terug
Naar boven