Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welcome in the real world leon

Ze staan er gewoon bij hoor

Thanks

-Ectos be mirin mn deadlift om een of andere reden.

.
.Thanks, was idd goei
Genetics bruh, rechter front delt doet snel zeer met pressen.Geen goeie matties met schouders en toch grote schouders hebben
Dat logic
Yes thanks, kracht is weer op level bij deadlifts gelukkig.dl prima toch na ff kutten met krankheit
je chick gaat ook g(k)oe

Mn broekje is wel beetje strak dus komen mn ballen goed in uitMisschien vonden ze dat je teveel aandacht naar je pen0r trok met je handen tijdens die sumo![]()

Nice, jij traint dus ook met je metgezel, fijn is dat hè.
Wat je schouders betreft.. Heb zelf ook snel schouderklachten en heb inmiddels ervaren dat het goed gaat zolang ik geen presses met barbell doe. Zo lang ik schouderoefeningen met dumbbells blijf doen gaat het goed. Manueel therapeut had het over dat je door oefeningen met barbell je schouderspieren in een bepaalde baan "geforceerd" worden wat dan klachten op kan leveren. Just sayin', misschien kan je het één en ander uitproberen om te kijken of een specifieke oefeningen schouderklachten triggeren.

Ik kan er mee leven, benchen gaat er goed mee vind ik zelf.hmz klinkt niet helemaal fijn met die aanhechtingen....
wel mooie train.
Meiske gaat ook lekker zo te zien![]()

Het motiveren is idd the hard part. Als ze het eenmaal leuk vinden gaan ze vanzelf meegoeie train, leuk dat je vriendin meetraint, probeer de mijne nog steeds mee te sleuren![]()