- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is eigenlijk de reden dat je de training van je vrouwtje hier ook post?

zodat hij kan stoefen dat hij een fit chick aan de haak geslagen heeft![]()
Ik wil groter en sterker worden tijdens deze cut. Wait whut 
Thanks Bricone

Nee eigenlijk niet haha
de accesory oefeningen doe ik al high reps. 1x per week 3x8 biceps en 1x per week 3x8 tricepsHigh rep vind ik al snel vervelen.. Combi van 2 x per week high rep en 2 x per week low rep vind ik persoonlijk ideaal. .. It's worth a try.

Vind het meissie leuk als we samen getraind hebben, als het haar gelukkig maakt is het een kleine moeite tochWat is eigenlijk de reden dat je de training van je vrouwtje hier ook post?

Shit je hebt me doorzodat hij kan stoefen dat hij een fit chick aan de haak geslagen heeft![]()
Ha het werkt

Daar is maar 1 antwoord op, UTDNaar wens? Natuurlijk nietIk wil groter en sterker worden tijdens deze cut. Wait whut
![]()

Zit in zo'n klein deficit dat ik niet bang ben dat het gelijk op mijn kracht inhakt.Hoever ga je cutten?
En is het wel verstandig je gewichten te deloaden tijdens je cutt?

Never, geeneen werkset boven de 5 reps heLkkre train, verplaats je je log nog naar de bb sectie?

meet duurt nog zolang, dan weeg ik allang weer 100+ gelukkigonze Leonie bijna onder de 100...
vrees dat ik je niet herken op de meet straks![]()

Kracht valt prima te behouden in een cut, enige wat misschien meespeelt is dat als je lichter word dat bepaalde lifts dan moeilijker gaan.
succes leonie, je dikke kop kan wel een cut gebruiken![]()

meet duurt nog zolang, dan weeg ik allang weer 130+ gelukkig
: