- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
96kg, heuj heuj heujDankjewel. Dikkedoei, dikke Gelukkig maar. Ik zou ook nog keer bij jou langskomen trouwens
~96 kliko.

. Dat weet ik momenteel okVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
96kg, heuj heuj heujDankjewel. Dikkedoei, dikke Gelukkig maar. Ik zou ook nog keer bij jou langskomen trouwens
~96 kliko.

. Dat weet ik momenteel okBoks! Jammer dat ik 5 cm langer ben... Nu ben ik iig meer ecto

Bah, bah! 3 dagen op rij squatten
Congrats met die Sumo PR! Dat is meer dan goed met 9kg(!) minder bodyweight!![]()
)ja idd belofte maakt schuldDankjewel. Dikkedoei, dikke Gelukkig maar. Ik zou ook nog keer bij jou langskomen trouwens
~96 kliko.

Boks! Jammer dat ik 5 cm langer ben... Nu ben ik iig meer ecto
Squats zijn leuk! En daarbij kan ik nog wel wat massa op mn benen gebruiken (Not)
En zo slecht is het inderdaad nog nie eens Marvin, hij voelde alleen slecht omdat ik langzaam loskwam van de grond.
Maar dat is sowieso sumo-eigen.
Relatief gezien in mn cut sterker geworden. Alleen exact til ik hetzelfde
Genoeg massa heb je nooit, alleen in verhouding met mn bovenlichaamZeg je nou dat je genoeg massa op je benen al hebt? Ouwe gek ben je ook

...
Haha ja moet wel beetje netjes voor de dag komen he op mn werk

Danku JM
Yeah, cut gaat idd redelijk aardig als ik zo vergelijk met mn before foto

Thanks MarvinGoede shape hoor Leon! Behoorlijk droog ook al en een flink buffe rug!!![]()

Liever PL doen en BB fysiek hebben dan andersom, zoals jij :troll:
Huehue thanks, all natty 3d traps n delts zonder er iets voor te doen

Thanks man

Ja jo kutpijntjes. Ik blame de cut

Dankje, ja verlichting is idd kut. Kan gewoon niet kutter.
Thanks Wout, massa mag wel wat meer van mij.Net fysiek man! Flink wat massa en goede abs genetics ook![]()
Dankje

Haha ja, schouders zijn echt apart bij mij, kan niks voor specifiek schouders doen, maar ze groeien prima van benchen dus ik zal er nooit over klagen.Je schouders vallen me direct op.
Veel plezier in Rome..
En vind het noemenswaardig dat je een lachende smiley achter de zin zet waarin je uitlegt dat het die dag niet wilde.