- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Danny, kost wat moeite om te cutten maar, we're all gonna make it bruh.
Leuk kerel, welkom in mijn log.Hey wat een leuk logje.
Je bent precies even lang en even zwaar als ik. En vrijwel zelfde krachtstats ook. En traint ook op een vergelijkbare manier als ik. Ik ga je in de gaten houden.![]()
.

Dit dus!
Drama was het haha
Ik hoop het

Ik ga het ervaren, merk wel dat nu 1,5 week niks heb gedaan + wat meer leg volume.
Yes thanks, nu weer naar de 105goeie comeback training, kan alleen nog maar beter worden nu. mooi dat je je 95kg doel bereikt heb.

Leon goes BB
Enne... je doet rows en voelt ze in je hamstrings? watdefak![]()
Leon goes BB
Enne... je doet rows en voelt ze in je hamstrings? watdefak![]()
Dit inderdaad.Je hams staan constant op spanning tijdens pendlays
Ja ik unrack eigenlijk altijd zelf. Alleen bij 1rms niet.werken aan unrack techniek?
unrack jij tijdens bench zonder hulp?
unracken is voor mij moeilijker dan het gewicht presses als ik goede setup gebruik, boven de 100 lukt me niet zonder hulp![]()
werken aan unrack techniek?
unracken is voor mij moeilijker dan het gewicht presses als ik goede setup gebruik, boven de 100 lukt me niet zonder hulp![]()
werken aan unrack techniek?
Ik hoop hetLangzaam en gestaag komen er weer meer koeien bij, kwestie van tijd voor je voor je gevoel weer voluit hebt kunnen beesten.

Precies dit.Is vooral wennen, het is in het begin moeilijk om te unracken zonder je setup te verneuken. Proberen met je lats van de haken te trekken ipv naar boven te pressen en dan de bar te positioneren. Hoe breder je grip hoe moeilijker dit is imo.
Wss press je het er teveel uit.Bij 70kg kost het al zo verschrikkelijk veel energie om te unracken.