Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb onderzoeken gelezen waar uit blijkt dat dit een extra dosis testosteron doet vrijgeven waardoor je beter presteertKom bij de gym aanlopen en zie een paar meiden binnen, dus ik denk: "oh gezellig, een paar fanatieke meiden." Blijken er 15 meiden te zijn van de Miss Teen Utrecht te zijn. Later werd die groep afgelost door 15 meiden van Miss Beauty Utrecht.![]()

Heb t gewoon eerlijk opgebiechtIk ga het tegen E. zeggen
kl***zak dat je bent, beetje gluren naar chicks.
Wat denk je wel niet :s

Liepen 2 fotografen rond en 30 meiden gaan t vast niet leuk vinden als je ze filmt.

Yeah, het was een goeie dag.
Tsja mannen zijn gewoon simpele wezensHeb onderzoeken gelezen waar uit blijkt dat dit een extra dosis testosteron doet vrijgeven waardoor je beter presteert![]()
Moet vast heeuull vervelend geweest zijn.. Zo'n volle gym met Miss Beauties..![]()

Haha zeker. Trainen ging aardig lekker ja. En zei toch dat je keer mee moest trainen bij PHAlkkre training, flinke testoboost vn die gurls gehad zeker![]()
Waar vind je dit nou?Heb onderzoeken gelezen waar uit blijkt dat dit een extra dosis testosteron doet vrijgeven waardoor je beter presteert![]()
Moet vast heeuull vervelend geweest zijn.. Zo'n volle gym met Miss Beauties..![]()

Met 15 meiden in een kleine benauwde ruimte op elkaar geplakt...
Jelly
not srs, meisjes zijn vies

Iig niet vochtig van het zweetZal wel een vochtige bedoeling zijn geweest daaro met al die chicks
was dr niemand met een dwijl achteraan aan het lopen

Het was niet ideaal, maar was ook geen onwerkbare situatieIk ben blij dat ik hun moest trainen en niet zelf moest trainen, want dat had teveel afgeleid![]()

Dag was sowieso al niet optimaal nee, 5:15 uur opgestaan. 7:00 aan werk en 17:15 pas klaar.
Haha dat kan ook nog, soort Pavlov omdat ik de gym weer binnen kwam

Kan het idd ook zijn, ben kcals aan het opvoeren sinds kort maar zit nog net rond onderhoud.slechte dagen hebben we allemaal, vooral in de cut, ben heel de week al zo slap als een vaatdoek.
Ik hoop het
Nu weer slechte train gehad, echt kut voor de motivatie.
Ik weet nie, denk dat weekje vakantie net de nek om heeft gedaan.