SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel, daarom ga ik het weer laten vallen. En denk dat ik voor bench een andere methode moet gaan pakken want AMRAPen is ook niet bevorderlijk.
Ja volgende cycle +10 kilo ofzo op deadlift en squatZou je er niet over nadenken om die gewichten wat omhoog te gooien, ondanks je schema. Want je kunt duidelijk meer gewicht aan bro![]()

Hadden er miss nog wel 2 ingezeten als ik niet duizelig als f**k was en bang om om te vallen

Hehe jaa keep calm and break pr's?Rustig aan, da ken inderdaad niet..
Was te zien aan die ziekelijke rep outs![]()
Highrep boddydildoing

inderdaad eens kijken hoe die gaat, dan wordt het:Je kan wel af en toe wat high rep (3x20 oid.) met de bamboo bar en wat kettlebells doen, dat is goed voor je schouderstabiliteit.
Haha jaa overdreven gewoon he

Hehe thanks

doe je nou wel of nie wendler? zie in laatste tren geen repout ofzo?
nice repout of sq
tankjewel

trek repout nie met m'n schouder. UB bensen is veranderd in onderstaand.doe je nou wel of nie wendler? zie in laatste tren geen repout ofzo?
nice repout of sq
inderdaad eens kijken hoe die gaat, dan wordt het:
Dag 1 incline laten vallen en alleen 5x5 benchen op ~75% van max en CGBP doen.
Dag 2 Bench 10x3 Waterbury en earthquake benchen op high reps mits die goed voelt aan schouder.
Eg he, moet alles 3x vertellen aan die trage vinsBen je skeel ofzoo?
Hij hebt toch UB getreent onnie da
Idd wel redelijk easy, maar niet zo easy als ik zou willen.
Komt vanzelf

Ben je skeel ofzoo?
Hij hebt toch UB getreent onnie da

Je trainingen zijn ook niet zo interessant dat we er apart voor op weigtreps gaan kijken
Blijf dus maar gewoon hier loggen