- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stronkNee valt wel mee, heb als maxes ingevoerd: Squat 180 Bench 130 deadlift 210 Zijn gewichten die ik anytime zou moeten kunnen verplaatsen. Verder kom je in sheiko 29 niet boven 85% van je maxes.
Aaaaaa, mosselgod, zoon van Zeus
Meh
Elke training duurt gauw 2 uur, laatst gewoon 2,5 uur bezig geweestHoe lang ben je daar mee bezig? En lunges? Bij Sheiko?

Het gaat mij om gewicht verplaatsen, niet cardio'en met p*ssy gewicht

Hehe, eindelijk iemand die het snapt! Juist jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Het gaat mij om gewicht verplaatsen, niet cardio'en met p*ssy gewicht![]()
Haha ik denk dat wij maar eens samen moeten trainen, we hebben hetzelfde tempoHehe, eindelijk iemand die het snapt! Juist jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik krijg het zelf ooit voor elkaar om bijna 1,5 uur over 2 oefeningen te doen... maar dan wel t*ring zwaar dat ik na elke set ook echt minimaal 5 minuten niks ken behalve bijna kitse.
Moet wel zeggen dat ik meestal ook wel een redelijk uitgebreide warming up heb.

Het gaat mij om gewicht verplaatsen, niet cardio'en met p*ssy gewicht![]()

GM's zijn best lekker, doe ze voor het eerst sinds tijden weer

Jij benchte de helft van mijn gewicht in dezelfde tijdWelke p*ssy gewicht? Ik bb rowde hetzelfde gewicht als jij, deed 2 setjes en jij deed er 1?![]()
![]()

Jij benchte de helft van mijn gewicht in dezelfde tijd![]()

Ja ik heb het wel door, je kan gewoon geen push ups he dikkertje![]()
jawel hoor, maar liever iets meer kruisbestuiving met bankbonks