- Waardering
- 14.557
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Je weet dat je me altijd in prive mag benaderen voor foto's, video's en dirty-talk spraakberichtjes.![]()
hnggggg.
toch weinig kwijt in je cut hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet dat je me altijd in prive mag benaderen voor foto's, video's en dirty-talk spraakberichtjes.![]()
Meh bench is kut na cut, komt ook te langzaam terug.

Ik gok nogsteeds hypertrofie voor de chesticles. Of idd vertalingsfout en moeten het rear delt flyes zijn, wat ook een nuttige plaats kan hebben in dit schema.Die dumbell fly gaat er nog steeds niet bij me in man. Dat moet een vertalingsfout zijn![]()
Thanks Marv, good mornings kunnen nog wel wat zwaarder hoorMooie trainingen man! Ondanks dat je laatst schreef over die lagere bar plaatsing bij GM's vind ik ze fucking zwaar.. 110kg![]()

Vind Dumbbell Fly juist ideaal.
Merk dat herstel in borst bevordert + betere activatie borst.
Zag laatst dat Chad Wesley Smith ook positief verschil merkte toen hij ze toevoegde.
Good morning ben ik zelf echter geen groot fan van, maar ligt ook meer aan mij dan aan de oefening.

Hmm zeker de moeite waar dus om er in te houden, misschien is de rear fly dan een nuttige extra toevoeging
Deed ze eigenlijk ook nooit, maar ik vind ze wel lekker. goed voor de de heupen erin gooien bij zowel squat als deadlift. Was het niet Coan die het een van de beste assist vond?
Met geld smijten mag, kwaliteit boven kwantiteit enzoVandaag maar met geld gesmeten, wrist wraps van Titan en een Belt besteld bij Wahlanders![]()
.sldl inderdaad wel lekkere oefening, alleen gaat mijn onderrug ervan zeuren.Hmmm, kan mij niet herinneren Ed Coan er ooit over gehoord te hebben.
Heb zelf nu Romanian Deadlift ervoor in de plaats gedaan wat ook lekker werkt.
Misschien na komende meet de Good Morning nog eens extra keer de kans geven.
Mijn gedachteMet geld smijten mag, kwaliteit boven kwantiteit enzo.

Ja, over een maand een mockmeet dus wil eigenlijk wel wat leuks neerzetten. Op deze manier gaat dat niet lukken tho.Komt goed.. bij mij gaat het bankdrukken nu ff goed, maar ik weet dat er weer een tijd gaat komen dat het gruwelijk kut gaat als ik bvb weer paar weken flink over moet werken. Majaa.
Gewoon blijve knalle komt vanzelf goed.
Ja it better be worth it, als ik het lijstje bekijk denk ik dat t wel meevalt, maar in de praktijk ben ik toch echt lang bezigLekkere trainingstijd zeg
Sheiko mag z'n gains wel waard zijn. Ik ben er zelf niet zo'n fan van.

Thanks, jaa gingen erg easy

pb pir

Ik hoop het