- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yaay goei he, dankjeik zag je aankopen, jummie!
zonde van de pijntjes, beterschap.

Jaaa graag! Moet ik komen halen, of kom jij brengen?

wat de fak
Hoezo gooi je dumbells flys eruit??
Wilde gij arnold chesticles of wa, kut!
Trouwens je bench wordt wel steeds zwakker, ik ga je bijna inhalen![]()
Volgende 2 trainingen gewoon dubbelen met 110 hoor. Niet dat dat nou echt mn oude krachtniveau is...
Ik geef geen poep om chest zolang ik maar kan benchen. Heb t gevoel dat flyes nu eerder averechts werkt op mijn rechter kutschouder.

jullie doen toch iets verkeerd, met flyes krijg ik altijd last van mijn linkerschouder

Ik zak dus al helemaal niet zo diep, mijn rechter schouder is gewoon dun goofed.Sorry schat![]()
Ik denk dat je te diep zakt met flys, als ik ook net iets te diep zak krijg ik ook last van mijn rechterschouder.
Kan jij naar met techniek kijken dan?jullie doen toch iets verkeerd, met flyes krijg ik altijd last van mijn linkerschouder

Geen kabel vlieg station in de gym, is powerliftgym. Geen boddydildodoe dan ook cable fly's
dumbell fly is sws fking blessure gevoelig.

Als je borst wil aanpakken kan beter dumbell press erin doen.
Fly heb je naar mijn idee niks aan.
Zal het onthouden

Was niet echt tijdgebrek, alleen dan had ik uren van mijn slaap in moeten leveren.
farmsum is ook echt wel een kut echt weg ja, zeker als je niet uit het noorden komt