Fitness Seller

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

ik zag je aankopen, jummie!
zonde van de pijntjes, beterschap.

Kusje op je rechtknie? :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
ik zag je aankopen, jummie!
zonde van de pijntjes, beterschap.
Yaay goei he, dankje :kiss:
Jaaa graag! Moet ik komen halen, of kom jij brengen? :kiss:

De training van vandaag: 30-8-2015

Sheiko 29, week 4, training 1

#Squat

20 x 8
60 x 5
90 x 5
107.5 x 4
125 x 3 x 2
145 x 3 x 5

#Benchpress
20 x 8
40 x 8 x 2
72.5 x 5
85 x 5
97.5 x 5 x 4

#Benchpress, Earthquake bar (in plaats van flye)
20 x 10
40 x 10 x 4
-Fly voelt toch niet zo lekker op mijn schouders, deze lijkt me ook een goeie voor algehele schouder gezondheid

#Boxsquat (in plaats van frontsquats)
72.5 x 5 x 2
90 x 4 x 2
107.5 x 3 x 3

wat de fak

Hoezo gooi je dumbells flys eruit??
Wilde gij arnold chesticles of wa, kut!

Trouwens je bench wordt wel steeds zwakker, ik ga je bijna inhalen :P

• #1.385
wat de fak

Hoezo gooi je dumbells flys eruit??
Wilde gij arnold chesticles of wa, kut!

Trouwens je bench wordt wel steeds zwakker, ik ga je bijna inhalen :P

Volgende 2 trainingen gewoon dubbelen met 110 hoor. Niet dat dat nou echt mn oude krachtniveau is...
Ik geef geen poep om chest zolang ik maar kan benchen. Heb t gevoel dat flyes nu eerder averechts werkt op mijn rechter kutschouder.

Volgende 2 trainingen gewoon dubbelen met 110 hoor. Niet dat dat nou echt mn oude krachtniveau is...
Ik geef geen poep om chest zolang ik maar kan benchen. Heb t gevoel dat flyes nu eerder averechts werkt op mijn rechter kutschouder.

Sorry schat :( :kiss:

Ik denk dat je te diep zakt met flys, als ik ook net iets te diep zak krijg ik ook last van mijn rechterschouder.

jullie doen toch iets verkeerd, met flyes krijg ik altijd last van mijn linkerschouder

doe dan ook cable fly's

dumbell fly is sws fking blessure gevoelig.

• #1.390
Sorry schat :( :kiss:

Ik denk dat je te diep zakt met flys, als ik ook net iets te diep zak krijg ik ook last van mijn rechterschouder.
Ik zak dus al helemaal niet zo diep, mijn rechter schouder is gewoon dun goofed.
jullie doen toch iets verkeerd, met flyes krijg ik altijd last van mijn linkerschouder
Kan jij naar met techniek kijken dan? :lol:
doe dan ook cable fly's

dumbell fly is sws fking blessure gevoelig.
Geen kabel vlieg station in de gym, is powerliftgym. Geen boddydildo :p

Als je borst wil aanpakken kan beter dumbell press erin doen.
Fly heb je naar mijn idee niks aan.

• #1.392
Gaat mij meer om de gezondheid van mijn schouders. Chest hypertrofie heeft niet echt mijn prioriteit

• #1.393
De training van gisteren:

Sheiko 29, week 4, training 2

#Benchpress

20 x 8
40 x 8
65 x 5
77.5 x 4
90 x 3 x 2
105 x 3 x 2
110 x 2 x 3
-Laatste set was meest easy set.

#Sumo deadlift
70 x 5
105 x 3
125 x 3
150 x 3 x 2
170 x 3 x 2
180 x 2 x 3
170 x 2 x 3
-EZ

~Skipped extra benchpress & fly door tijdsgebrek en omdat mijn dag lang genoeg had geduurd.

Tijdgebrek is kut :(

• #1.396
farmsum is ook echt wel een kut echt weg ja, zeker als je niet uit het noorden komt

waar de f**k ligt farmsun dan weer

• #1.399
farmsum is ook echt wel een kut echt weg ja, zeker als je niet uit het noorden komt

Zeg dat wel, gelukkig 2 dagen werk in 1 dag kunnen doen. Anders had ik weer op en neer gekund. Had ook m'n portemonnee laten liggen bij m'n vriendin..
Zelfs ook rustig moeten rijden want toen ik bij gf aankwam kon ik nog 30 km met mn tank :roflol:

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

waar de f**k ligt farmsun dan weer

http://lmgtfy.com/?q=farmsum

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Training vandaag was kut, last van mijn rechter elleboog en schouder. Wil het niet forceren zo voor de mockmeet dus uiteindelijk alleen gesquat met de buffalo bar.

#Squat w/ buffalo bar
25 x 8
65 x 5
95 x 5
112.5 x 4
130 x 3 x 2
150 x 3 x 6

#Pullups

BW x 8

Hopen dat het snel overwaait anders blijft er helemaal niks van mijn bench over.

Laatst bewerkt:
Scheelt die paar cm nu echt zo veel met een buffalo bar? Want opstellen voor een squat is echt een hel bij mij, om nog maar te zwijgen als ik eens low bar wil gaan.

Terug
Naar boven